Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@04:56:41 GMT

هیات والیبال زنجان حامی آهوان دشت سهرین شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۸۷۷۱

هیات والیبال زنجان حامی آهوان دشت سهرین شد

زنجان - ایرنا - هیات والیبال استان زنجان با انتخاب آهو به عنوان نماد حیات وحش و با اهدا یونجه جهت تغذیه زمستانی این گونه جانوری با ارزش، بطور رسمی به جمع حافظان حیات وحش پیوست.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان زنجان، آهوان سهرین به عنوان گونه حیات وحش تحت حمایت هیات والیبال زنجان انتخاب و به منظور تغذیه زمستانی این گونه جانوری شاخص مقدار 2 تن یونجه توسط این هیات به محیط زیست اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جلسه روز سه شنبه مورخ 25بهمن 96 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از زحمات و حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات و عضو هیات رئیسه والیبال استان با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با تشکر از زحمات و حمایت های مسئولان ورزش استان از این گونه با ارزش گفت: حفاظت از گونه های جانوری یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان حفاظت محیط زیست بوده و جهت تحقق این امر مهم نیازمند همکاری عموم افراد بویژه مسئولان، هنرمندان، ورزشکاران و سایر اقشار مختلف که در بین آحاد مردم دارای جایگاه ویژه ای هستند.
سیدرضا موسوی مشکینی افزود: باحذف و انقراض گونه های جانوری، طبیعت جذابیت خود را از دست خواهد داد و حیات سایر گونه های جانوری و حتی انسان نیز تهدید خواهد شد.
مدیرکل ورزش وجوانان استان زنجان نیز گفت: ورزشکاران به عنوان قهرمانان این کشور می توانند در تمامی زمینه ها موثر باشند و یکی از اصلی ترین حوزه های محیط زیست است که امروز شاهد تهدید جدی آن به واسطه فعالیت های گوناکون هستیم.
علی خلیلی با اشاره به این که ورزشکاران زیادی به عنوان سفیر محیط زیست فعالیت دارند، افزود: باید از ظرفیت ورزشکاران عزیز در امر فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست استفاده شود.
رئیس هیات والیبال استان زنجان نیز هدف از انتخاب آهو به عنوان گونه تحت حمایت هیئت والیبال را ایفای نقش در زمینه حمایت از محیط زیست بویژه حیات وحش عنوان و اظهار کرد: به منظور تامین امنیت و تضمین حیات این گونه شاخص و ارزشمند همواره برنامه های فرهنگی آموزشی برگزار خواهیم کرد و عکس آهو در پیراهن کلیه تیم های والیبال استان زنجان طراحی و در مسابقات داخلی و خارجی به نمایش در خواهد آمد.
6084/8068
دریافت کننده: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم

روستای سرآسیاب شش از توابع شهرستان کرمان است. مدتی است که بخشی از کوه های این روستا توسط برخی از افراد سودجو واقع در خیابان دهیاری به جهت منافع شخصی تخریب شده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمان

 

بیشتر بخوانید:

کوهخواری و قطع درختان به بهانه ساخت و ساز در محله دربند تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض