Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@22:28:46 GMT

علی دایی: با پرسپولیس به توافق نرسیدم

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۸۹۲۲

علی دایی: با پرسپولیس به توافق نرسیدم

علی دایی در رابطه با موضوع طلبش از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هنوز با گرشاسبی به توافق نرسیده‌ام چون پرداخت موضوع مالیات ربطی به من ندارد. رای دادگاه مالیاتی را در اختیار دارم و کمیته استیناف هم رای داده و پرسپولیس را محکوم کرده و باتوجه به قرارداد و مستنداتی که داشتم باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت مالیات من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد ۴ نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی لیگ قهرمانان اظهار داشت: شرایط در بازی‌های آسیایی با لیگ ایرات متفاوت است با این حال مطمئن هستم که ۴ تیم ایرانی از گروه‌های خود صعود خواهند کرد.

سرمربی سایپا درباره آخرین وضعیت تیمش بویژه پس از کسب نتایج اخیر خوبی که داشته عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا در پایان مسابقات به عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر دست یابیم.

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون

فورفورتو در گزارشی با موضوع لحظات فوتبالی ناب اسطوره‌ها ، به حضور علی دایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فورفورتو با این توضیح که همه این نمادها در جاهایی ظاهر شدند که هرگز انتظارشان را نداشتید وبه اسطوره‌ها و ستاره‌های دنیای فوتبال پرداخت که در موقعیت‌های غیرقابل پیش‌بینی حضور داشتند.

یکی از موقعیت‌های ذکرشده در این گزارش حضورعلی دایی در نوکمپ در سال ۱۹۹۹است. 

 علی دایی مهاجم ایرانی قبل از اینکه کریستیانو رونالدو از او سبقت بگیرد با ۱۰۸ گل بهترین گلزن فوتبال جهان بود. با این حال، زمانی که منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ آن‌ها را شکست داد، دایی روی نیمکت بایرن مونیخ بود.

دیگر خبرها

  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • دلیل اعتراض طلافروشان به پرداخت مالیات/ طلافروشان عامل تورم اند؟