Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@14:40:03 GMT

سارق حرفه ای به سرقت ۳۲ فقره سرقت اعتراف کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۹۳۲۹

سارق حرفه ای به سرقت ۳۲ فقره سرقت اعتراف کرد

فرمانده انتظامی شهرستان کلاله از دستگیری سارق حرفه ای موتور سیکلت با ۳۲ فقره سرقت در شهرستان کلاله خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، حسینعلی مهربانی در گفتگویی اظهار داشت: در پی سرقت موتور سیکلت، مالباخته پس از چند روز سارق را به طور اتفاقی در سطح شهرستان مشاهده می کند و با اطلاع به پلیس ۱۱۰، سارق توسط پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی شگردهای و شیوه ی سرقت و همچنین بررسی دوربین های مدار بسته، مشخص شد که سارق چندین فقره سرقت را انجام داده است.
این مقام قضایی تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی بعمل امده، سارق به ۳۲ مورد سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی وی تحویل مقام های قضایی شد.
سرهنگ مهربانی با بیان اینکه توجه به توصیه های پلیس و رعایت موارد امنیتی و کنترلی در پیشگیری از سرقت موثر است، از شهروندان خواست تا با رعایت نکات امنیتی فرصت سرقت را از سارقان بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سید محمد موسوی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه