Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@18:14:58 GMT

رکورد درازترين تيراميسو جهان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۹۴۲۴

‍‍‍‍‍‍

­به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه راي ايتاليا، قنادهاي شهر فريولي ايتاليا رکورد تهيه درازترين تيراميسو جهان را شکستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بيش از 30 شيريني پز ماهر شهر فريولي روز يکشنبه بلندترين تيراميسو جهان به طول 266 متر و نود سانتيمتر را تهيه کردند.

کورد قبلي مربوط به تيراميسويي به طول 200 متر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهر فريولي پيش از اين در سال 2015 رکورد بزرگترين تيراميسو جهان به وزن بيش از 3 کيلوگرم را شکسته بود.

تيراميسو دسر محبوب ايتاليايي با طعم قهوه است که در لغت به معني "به من روحيه بده و مرا شاد کن" است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا از علاقه‌اش برای نشستن روی نیمکت ناپولی آن هم به صورت رایگان و بدون دریافت دستمزد صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابیو کاناوارو که متولد شهر ناپل است و با تیم ناپولی فوتبالش را آغاز کرد و به فوتبال ایتالیا معرفی شد، به سرمربیگری تیم زادگاهش علاقه‌مند است. مدافع پیشین ایتالیا چندی پیش در جریان بازی ناپولی و امپولی، آخرین دیداری که رودی گارسیا روی نیمکت ناپلی‌ها بود، روی سکوهای ورزشگاه دیه‌گو مارادونا دیده شد. کاناوارو نزدیک به آئورلیو دلورنتیس رئیس باشگاه ناپولی نشسته بود و همین موضوع باعث شد در آن زمان شایعه شود احتمالاً جانشین رودی گارسیا خواهد شد، اما در نهایت والتر ماتزاری سرمربی جدید ناپولی لقب گرفت.

کاناواروی 50 ساله که پیش از آویختن کفش‌هایش سابقه بازی در تیم‌هایی همچون پارما، اینتر، یوونتوس و رئال مادرید را داشت، به شبکه تلویزیونی «اسپورت ایتالیا» گفت: حاضرم بدون دریافت دستمزد هدایت ناپولی را برعهده بگیرم. این رؤیای همه مربیان است.  

وی درباره اینکه دلورنتیس گفته بود برای انتخاب سرمربی جدید لیستی از 50 کاندیدا داشته که نام کاناوارو در آن نبوده، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم کمبود تجربه دلیل نبودن من در آن لیست بوده باشد. خیلی‌ها به تجربه‌ای که در چین به دست آوردم، احترام نمی‌گذارند اما من یک مربی هستم و می‌خواهم کار کنم. دو سال پیش به ایتالیا بازگشتم و به تحصیل ادامه دادم چون مربیگری چیزی است که می‌خواهم انجام دهم.

ناپولی ترمز اینتر را کشید/ دلیل لغو بازی آتالانتا

برنده توپ طلا در سال 2006، در فصل 14-2013 وارد عرصه مربیگری و به عنوان دستیار کوزمین اولاریو در الهلال عربستان مشغول به کار شد. او در سال 2014 اولین تجربه سرمربیگری‌اش را با تیم گوانگژو اورگراند چین داشت و در ادامه هدایت النصر عربستان، تیانجین کوانجین، گوانگژو اورگراند و تیم ملی چین (تنها دو بازی روی نیمکت این تیم بود) را برعهده گرفت و در نهایت فصل 23-2022 اولین تجربه مربیگری‌اش در اروپا را با قبول سرمربیگری بنونتو داشت. کاناوارو در 17 بازی که روی نیمکت این تیم ایتالیایی بود، آمار 3 برد، 7 تساوی و 7 شکست را از خود برجای گذاشت.

مدافع پیشین ناپولی درباره نیمکت متزلزل این تیم در فصل جاری خاطرنشان کرد: مشکل ناپولی این است که تغییرات بسیار زیادی در این تیم رخ داده و بازیکنان مجبور شدند خود را با ایده‌های تاکتیکی زیادی وفق دهند. طبیعی است که آنها کمی گیج شوند. بازی آخر هفته مقابل آتالانتا (بازی روز شنبه) آخرین شانس آنها برای بازگشت به کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

ناپولی که فصل گذشته با سرمربیگری لوچانو اسپالتی پس از 33 سال فاتح اسکودتو شد، این فصل فراز و نشیب‌هایی داشته و در حال حاضر با 43 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی سری A ایستاده و با بولونیای چهارم جدولی 9 امتیاز اختلاف دارد.

فرانچسکو گالزونا که اکنون هدایت آبی‌پوشان ناپل را برعهده دارد همزمان سرمربی تیم ملی فوتبال اسلواکی است و بعید به نظر می‌رسد در ناپولی ماندنی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • (ویدئو) گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا
  • تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • فقر در ایتالیا به اوج خود رسید
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم