Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسسه اعتباري ثامن در راستاي مشتري مداري و به پاس اعتماد مشتريان گرانقدر نسبت به راه اندازي طرح تسهيلاتي اميد 2 در سطح شبکه اقدام نموده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، اعطاي اين تسهيلات مستلزم افتتاح حساب سپرده سرمايه گذاري بلند مدت يک ساله با حداقل 10 ميليون ريال مي باشد .
اعطاي تسهيلات با نرخ 10% و همچنين دريافت سود علي الحساب بابت سپرده مفتوحي مشتري ، عامل جذابيت و انحصاري بودن اين طرح به شمار مي رود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است سود علي الحساب به مشتريان اين طرح مطابق با نرخ تمامي سپرده هاي بلند مدت در شبکه هاي بانکي معادل (15%) محاسبه مي گردد و تسهيلات مذکور معادل 70 درصد مبلغ سپرده گذاري توسط مشتري بوده و مدت بازپرداخت آن حداکثر 36 ماه مي باشد .
گفتني است کليه مشتريان موسسه و هموطنان گرامي مي توانند با در اختيار داشتن مدارک لازم ، پس از مراجعه به کليه شعب نسبت به ارائه و درخواست دريافت تسهيلات اقدام نمايند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم