Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کلينيک رخ يک مرکز درماني و زيبايي معمولي نيست و بايد گفت: شباهت چنداني با مراکز درماني ندارد. اين مرکز در يک‌خانه ويلايي زيبا قرار دارد و در زمان حضورتان احساس مي‌کنيد در منزل خودتان هستيد. حضور در چنين فضاي لاکچري و صميمي، آرامش خاصي را در مراجعين ايجاد مي‌کند. بعد از گذشتن از حياط با محوطه‌سازي زيبا، وارد فضاي پذيرش و انتظار مي‌شويد که مي‌توان آن را به اتاق پذيرايي منزل تشبيه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما مي‌توانيد پرونده‌تان را با لم دادن بر روي مبلماني راحت و زيبا کامل کنيد و منتظر دعوت پزشک به اتاق خودش باشيد.
دکتر فريبا مهرابي با بيش از يک دهه سابقه فعاليت در رشته پوست، مو و زيبايي، در کلينيک زيبايي رخ با به‌روزترين دستگاه‌هاي دنيا درزمينهٔ پوست و مو آماده خدمت‌رساني به شما عزيزان است.
شعار معروف او اين است: زيبايي ات را به رخ بکش در کلينيک زيبايي رخ.

يک‌بار براي هميشه از دست موهاي زائد خلاص شويد
از بين بردن موهاي زائد از ساليان دور دغدغه مهم خانم‌ها بوده است. شما مي‌توانيد در کلينيک زيبايي رخ با استفاده از جديدترين دستگاه‌هاي ليزر دنيا براي هميشه از دست موهاي زائد خود خلاص شويد. دستگاه‌هاي الکس، آپوجي آمريکايي با اثربخشي بالا و کولينگ قوي و بدون درد، دستگاه دايود 2017 و آي پي آل که براي تيپ‌هاي پوستي مختلف طراحي‌شده است مي‌تواند در 5 الي 6 جلسه کل موهاي زائد را از بين ببرند.

پوست خود را 20 سال جوان کنيد
با بالا رفتن سن پوست شل مي‌شود و ديگر شادابي و جواني سابق را ندارد. معمولاً خانم‌ها وقتي از 40 سالگي عبور مي‌کنند و به‌تدريج به 50 سالگي نزديک مي‌شوند با مشکل افتادگي پوست روبه‌رو مي‌شوند. به دليل افت هورمون‌هاي جنسي استروژن و پروژسترون در خون، کلاژن سازي تضعيف مي‌شود و زنجيره‌هاي پروتئين کلاژن تخريب مي‌شود. سپس شلي پوست شروع مي‌شود که اولين خطوط آن شامل خطوط خنده و خطوط سن هست که در دو طرف گوشه دهان که به‌طرف چانه است قرارداد. همچنين مشکل مهم ديگر افتادگي پلک است. فرقي نمي‌کند شما 20 ساله هستيد يا 90 ساله، مي‌توانيد از خدمات کلاژن سازي پوست استفاده کنيد.

نقش هايفو ترابي در جوان‌سازي پوست
بيشترين شکايت مردم از پوستشان است پوستي که ديگر مثل گذشته شفاف و سفت نيست. براي حل اين مشکل دکتر فريبا مهرابي به شما پيشنهاد مي‌کند که از دستگاه‌هاي ليفت يا سفت کننده استفاده کنيد. البته بهترين حالت درمان، استفاده از پکيج‌هاي ليفت است. به اين صورت که ابتدا صورت را با دستگاه‌هاي ليفت مثل هايفوتراپي تحريک به کلاژن سازي مي‌کنيم. اين دستگاه مي‌تواند کلاژن سازي را از عمق پوست انجام دهد. بعدازآن از مکانيسم‌هاي آر اف، وکيوم در دستگاه‌هاي لانا و نمسيس استفاده مي‌کنيم که اين عمل مي‌تواند در طول 5 تا 10 جلسه شلي و افتادگي پوست شمارا برطرف کند و حجم سازي خوبي در صورت انجام شود. به‌طوري‌که گونه برجسته‌تر و زاويه فک مشخص مي‌شود. مي‌توان گفت: صورت مانند يک صورت مدلينگ خودنمايي مي‌کند. چنانچه سالي يک‌بار از هايفو ترابي در کنار پکيج‌هاي ليفت ديگر استفاده کنيد مي‌توانيد داشتن پوستي کاملاً سفت و شاداب را تضمين کنيد.
دانشي براي کنترل خط اخم و خنده
از ديگر خدماتي که در کلينيک رخ انجام مي‌شود برطرف کردن چين‌وچروک صورت است. يکي از دلايل وجود چين‌وچروک اخم کردن يا خنديدن زياد است. شما مي‌توانيد با تزريق بوتاکس در نقطهٔ مشخص عضلات اين قسمت را کنترل کنيد تا سبب چين‌وچروک افتادن پوست نشوند. دکتر فريبا مهرابي تأکيد مي‌کند که در اين کلينيک فقط از بوتاکس‌هاي معتبر مانند بوتاکس ديسپورت انگليسي و نورونوکس کره استفاده مي‌شود و بوتاکس‌هاي چيني بانام‌هاي تجاري متنوع جايگاهي در اين مرکز ندارند. او معتقد است شايد بعد از تزريق بوتاکس چيني احساس سفتي و شفافيت در پوست صورت خود داشته باشيد و ابرو‌ها فرم خوبي به خود بگيرند؛ اما در طول زمان به دليل ناخالصي‌هاي موجود در ماده آن، بوتاکس چيني تأثير منفي خودش را بر روي صورت مي‌گذارد.
زيبايي را در کنار سلامتي به دست بياور
در عصر حاضر به دليل مشغله‌هاي کاري که وجود دارد کمتر کسي فرصت مي‌کند بدنش را چکاب سالانه کند و از سلامتي‌اش مطمئن شود. افراد بيشتر مي‌خواهند ظاهر خود را حفظ کنند و به فکر سلامتي دروني بدن نيستند. بايد به شما مژده بدهيم در کلينيک زيبايي رخ شما چه بخواهيد و چه نخواهيد در بدو ورود بايد آزمايش‌هاي سلامتي را بگذرانيد. شيوه کار خانم دکتر مهرابي براي تمام مراجعين يکسان است و ايشان باحوصله بعد از شنيدن خواسته مراجعه‌کننده، تمام احتمالات را بررسي مي‌کند و بعد از پرسيدن سؤالاتي پيرو مشکلات بيمار براي او يک چکاب کامل مي‌نويسد. گاهي پيش‌آمده فردي براي انجام يک کار زيبايي به کلينيک رخ مراجعه کرده است که بعد از پيگيري‌ها متوجه بيماري خاصي شده است که با ارجاع به متخصص مربوطه و طي کردن دوره درمان بهبودي کامل را به دست آورده است. خانم دکتر مهرابي خود را مسئول و متعهد به مردم جامعه مي‌داند و دوست دارد در کنار خدمات زيبايي، از سلامت مراجعين هم اطمينان حاصل کند. مثلاً اگر فردي به دليل درمان جوش صورت به کلينيک رخ مراجعه کند، براي او تمام آزمايش‌ها مربوط مانند چاقي صورت و تنه‌اي، ريزش موي سر و نامنظمي پريودي انجام مي‌شود تا تصميم‌گيري صحيح براي درمان صورت گيرد و اختلالات ديگر هم‌ريشه يابي و درمان شوند.
ريزش موهايتان را متوقف کنيد
مزوتراپي روشي مؤثر براي جلوگيري از ريزش موي سر است که در بيشتر مواقع باعث پيدايش موهاي جديد مي‌شود. کاربرد ديگر مزوتراپي تزريق يکسري کوکتل‌هاي ويتاميني، ضد چروک و ضد لک و آب‌رسان به پوست صورت است که باعث سفت شدن و ليفتينگ يا بالا رفتن پوست صورت مي‌شود. همچنين باعث جوان‌سازي، آب‌رساني، برطرف شدن لک‌ها و روشن شدن صورت هم مي‌شود. در مزوتراپي مو با استفاده از کوکتل ضد ريزش مو و انتخاب نوع داروي مناسب با الگوي ريزش که مي‌تواند هورموني، استرسي، تغذيه‌اي يا وابسته به فاکتورهاي ديگر باشد همگي انتخاب مي‌شوند و مزوتراپي تزريق مي‌شود. بعد از وارد شدن مواد به فوليکول مو ريزش آن متوقف مي‌شود و گاهي اوقات هم باعث پيدايش موهاي جديد مي‌شود.
اجازه بدهيد پوستتان نفسي بکشد.
يکي از بزرگ‌ترين فيلدهاي درماني در کلينيک رخ، فيلد پاک‌سازي پوست است. اولين قدم در هنگام مراجعه افراد بررسي پوست آن‌ها ازلحاظ خشکي، چربي، جاي جوش و آکنه است. بعد از پيدا کردن اختلالات مراحل درمان شروع مي‌شود. معمولاً مدت‌زمان درمان و پاک‌سازي پوست بين 1 تا 3 جلسه انجام مي‌شود. ليزرهاي جوان‌سازي که با انتخاب بيمار از ليزرهاي فرکشنال استفاده مي‌شود باعث مي‌شوند چين‌وچروک، جاي جوش و اسکار‌ها از بين بروند. بايد يادآوري کنيم در اين کلينيک از برندهاي فرانسوي و برندهاي معروف مانند شرکت مريکور فرانسه يا فتودرم در درمان اختلالات پوستي استفاده مي‌شود.
هر آنچه از تناسب‌اندام مي‌خواهيد را به دست بياوريد
تناسب‌اندام با روش‌هاي غيرتهاجمي به‌صورت تخصصي در کلينيک رخ انجام مي‌شود. دکتر فريبا مهرابي براي درمان چاقي از سه تا چهار تکنيک لاغري در کنار يکديگر استفاده مي‌کند تا بهترين نتيجه را در کمترين زمان به دست آوريد. ابتدا با استفاده از دستگاه آناليز بدن نوع چاقي بيمار مشخص مي‌شود. چاقي عمومي بدن يا چاقي ناحيه‌اي از انواع چاقي بشمار مي‌روند که شيوه درماني هرکدام متفاوت است. در شيوه درمان چاقي با روش‌هاي غيرتهاجمي يا بدون جراحي طول درمان در حدود 10 جلسه است که بعدازاين مدت بيمار کاملاً متوجه تغييرات ايجادشده در ناحيه شکم و پهلو‌ها مي‌شود. همچنين بدن بيمار کاملاً فرم و شکل جديدي به خود مي‌گيرد. در کلينيک رخ مراحل درمان بيمار، توسط پزشک پيگيري مي‌شود و درصورتي‌که بيمار همکاري‌هاي لازم را براي کم کردن وزن خود نکند براي پيش برد درمان او از روش‌هاي جدي‌تري استفاده مي‌شود. رژيم غذايي مناسب، ورزش، ماساژ و استفاده از دستگاه‌هاي غيرتهاجمي از 4 تکنيک اصلي در درمان اضافه‌وزن در اين مرکز به شمار مي‌روند.
مشاوره و آموزش رايگان در کانال تلگرام
دکتر فريبا مهرابي خود را متعهد در سلامتي افراد جامعه مي‌داند و براي اثبات اين انديشه و کمک به همنوعان خود، کانال تلگرامي راه‌اندازي کرده است. او در اين کانال به‌صورت علمي و تخصصي بيماري‌هاي پوست و مو را بررسي مي‌کند و اعضاي کانال را مانند دانشجوهاي اين حوزه مي‌داند. به گفته دکتر مهرابي شايد بيماران با درمان‌هاي ساده که در کانال گذاشته مي‌شود ديگر به سراغ ما براي درمان نيايند، ولي همين‌که به هدف ارتقاي دانش جامعه رسيديم ما را خرسند مي‌کند. شما با عضويت در اين کانال مي‌توانيد علاوه بر به دست آوردن دانش و تکنولوژي روز دنيا با پاسخ دادن به سؤالات مطرح‌شده درباره مطالب آموزشي در کانال، امتياز کسب کنيد و درنهايت نسبت به ميزان امتيازات از هداياي ويژه‌اي برخوردار شويد. همچنين براي راحتي حال شما مراجعين عزيز، کلينيک رخ در روزهايي از هفته مشاوره آنلاين و رايگان دارد. شما مي‌توانيد توسط آي‌دي کانال، سؤالات خود را درزمينهٔ زيبايي پوست، مو و تناسب‌اندام از پزشک بپرسيد. با پيگيري کانال تلگرامي دکتر فريبا مهرابي مي‌توانيد از تخفيف‌ها و فستيوال‌هاي کلينيک مطلع شويد. مباحث تغذيه‌اي، روانشناسي، طب سنتي و لايف استايل خوب در کنار ديگر مطالب شاد و جذاب در کانال تلگرام کمک مي‌کند افراد بيشتر خود و بيماري‌شان، علت‌ها و راه‌هاي درمان آن را بشناسند.
کسب علم و تکنولوژي پاياني ندارد
دکتر فريبا مهرابي تأکيد مي‌کند استفاده از دانش و تکنولوژي روز دنيا در درمان‌هاي پوستي و زيبايي حق مردم جامعه است. او بااينکه دوره‌هاي تخصصي زيادي در اين زمينه گذرانده است، ولي خودش را ملزم مي‌کند هرساله در حرفه‌اي‌ترين ورکشاپ‌هاي جهان شرکت کند و بعد از بازآموزي دست‌پر به ميهن برگردد و خدمات روز دنيا را با جديدترين دستگاه‌هاي روز جهان ارائه دهد. همان‌طور که اشاره کردم دکتر مهرابي در چند روز آينده عازم سفر به کشور فرانسه هست تا بتواند در ورکشاپ جهاني پوست و مو IMCAS شرکت کند. اين ورکشاپ با حضور بيش از 8000 پزشک از سراسر دنيا برگزار مي‌شود که يکديگر را با جديدترين متد‌ها و شيوه‌هاي درماني به چالش مي‌کشند و در نهايت از تکنولوژي‌هاي جديد پرده برداري مي‌کنند.
دکتر فريبا مهرابي
پوست، مو، زيبايي
آدرس: شريعتي، پايين تر از حسينيه ارشاد، بن بست ويرا، پلاک 13


021-26710355
021-26710357
021-26710359
021-22926993
021-22926994
09395540015

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟

ایتنا - پژوهشگران انگلیسی که اولین واکسن سرطان مبتنی بر فناوری نوآورانه «ام‌آر‌ان‌ای» را برای درمان ملانوم یا سرطان پوست آزمایش کرده‌اند می‌گویند این ماده در درمان دیگر سرطان‌ها نیز آزمایش می‌شود.
کتر هدر شاو، محقق ملی هماهنگ‌کننده این کارآزمایی، می‌گوید این تزریق‌ها پتانسیل درمان افراد مبتلا به ملانوم را دارند و در سرطان‌های دیگر از جمله ریه، مثانه و کلیه آزمایش می‌شوند.

این واکسن سفارشی که "نئوآنتی ژن درمانی فردی" نامیده می‌شود، برای تحریک سیستم ایمنی بدن طراحی شده تا بتواند با نوع خاص سرطان و تومور هر بیمار به طور جداگانه مقابله کند.

دکتر شاو می‌گوید: "این یک درمان کاملاً فردی است که برای هر بیمار به صورت اختصاصی ساخته می‌شود. ساختار واکسن با ژنتیک مخصوص تومور آن فرد هماهنگ است."

این واکسن به سیستم ایمنی آموزش می‌دهد تا پادتن‌هایی برای حمله به آنتی‌ژن‌های سلول‌های سرطانی بسازد. برای طراحی آن، نمونه تومور بیمار برداشته شده و دی‌ان‌ای آن توالی‌یابی می‌شود که در این فرآیند از هوش مصنوعی نیز استفاده می‌شود.

نتایج آزمایش‌های مرحله دوم نشان داد احتمال مرگ یا بازگشت سرطان در افرادی که این واکسن را همراه با درمان ایمونوتراپی دریافت کردند، نسبت به گروه کنترل تقریباً نصف (۴۹ درصد) کاهش یافته است.

در این مرحله نهایی کارآزمایی که توسط بنیاد NHS لندن هدایت می‌شود، بیماران هر سه هفته یک بار یک میلی‌گرم از واکسن ام‌آر‌ان‌ای را به همراه دوز دیگری از ایمونوتراپی برای حدود یک سال دریافت خواهند کرد.

فناوری ام‌آر‌ان‌ای پیش از این در تولید واکسن‌های کرونا نیز استفاده شده بود. اکنون محققان امیدوارند با بهره‌گیری از همین فناوری، بتوانند انقلابی در درمان سرطان‌ها به وجود آورند.

دیگر خبرها

  • کبد چرب و دردسرهایش
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور