Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@21:16:51 GMT

شریعتمداری: مردم تخلفات را گزارش دهند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۹۶۱۰

شریعتمداری: مردم تخلفات را گزارش دهند

پول‌نیوز - وزیر صنعت معدن و تجارت از آخرین اقدامات و تصمیمات ستاد تنظیم بازار ویژه شب عید که در جلسه شب گذشته مورد بررسی قرار گرفت، خبرداد.

محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار در شب گذشته گفت: به منظور هماهنگی لازم ارگان های مختلف که در آستانه نوروز بر امر توزیع کالا و خدمات در تعطیلات نظارت دارند، شب گذشته جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این جلسه وزارت صنعت و وزارت جهاد کشاورزی گزارش های خود را درباره تامین اقلام مختلف از جمله مرکبات ویژه نوروز ارائه دادند.

شریعتمداری تصریح کرد: همچنین در حوزه تعیین نیازهای گردشگری، سازمان میراث فرهنگی اقدامات خوبی انجام داده تا با هماهنگی های لازم در نقاط مسافرخیز، ایام نوروز با رفاه حال مسافران سپری شود که در این حوزه وزارت راه و شهرسازی همکاری های لازم را دارد و وزیر راه و شهرسازی نیز بر مسئله اشراف کامل دارد تا با کمترین دغدغه برای مردم، ایام نوروز سپری شود.

وی گفت: سازمان های نظارتی تحت نظارت ستاد تنظیم بازار مانند سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و نیز تعزیرات حکومتی خود را برای نظارت آماده کرده اند و اکیپ های ویژه ای تدارک دیده اند تا نظارت خود را تا پایان فروردین شکل دهند؛ در صورتی که مردم تخلفی را مشاهده کردند به این مراجع منتقل کنند تا با تخلفات احتمالی برخورد شود.

وزیر صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: سازمان های مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی نیز با کمک اتاق اصناف تلاش می کنند تا نسبت به راه اندازی فروشگاه های بهاره اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.   عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.   معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد