Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی ارتش به سرباز فداکار کرمانشاهی که در جریان زلزله سرپل‌ذهاب نقش بسزایی در خدمت‌رسانی به مردم داشت، پیشنهاد استخدام در ارتش را ارائه کرد. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در جریان زلزله ۲۱ آبان غرب کشور که خسارات زیادی را در برخی از شهرستان‌ها و روستا‌های استان کرمانشاه بر جای گذاشت، عملکرد سریع و فوری برخی نیرو‌های امدادرسان از جمله ارتش و سپاه، در کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله بسیار موثر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین زمینه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۶ در جمع مردم شهرستان زلزله‌زده‌ی سرپل‌ذهاب کرمانشاه حاضر شدند، در بخش‌هایی از صحبت‌هایشان گفتند: «بنده معتقدم مسئولین بخش‌های مختلف بایستی مجاهدت خودشان را و تلاش خودشان را مضاعف کنند؛ همچنانی که در ساعات اوّل، ارتش در شهرها، سپاه در روستاها، به کمک در زیر آوار ماندگان شتافتند و حضور آن‌ها مؤثّر بود و اگر نمی‌آمدند غصّه‌ی ما و داغ ما خیلی بیش از این میشد و تلفات ما خیلی بیش از این میشد».

امدادرسانی نیرو‌های مسلح که از دقایق ابتدایی پس از وقوع زلزله آغاز شده بود را نیرو‌های «پایور» و نیرو‌های «وظیفه»، دوشادوش یکدیگر انجام می‌دادند؛ سرباز وظیفه «امیر انگزی» که در گروه «۴۰۴ مخابرات کرمانشاه» خدمت می‌کند از جمله افرادی بود که به اذعان مردم شهرستان سرپل‌ذهاب در جریان امدادرسانی‌ها، رشادت، فداکاری و ایثار بسیار زیادی را از خود نشان داد.

انگزی که امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن) در جریان جشنواره «جوان سرباز» به عنوان یکی از سربازان نمونه ارتش در سال ۱۳۹۶ مورد تقدیر قرار گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان گفت: «خرید مواد غذایی و نوشیدنی برای مردم و رساندن به آن‌ها در بیمارستان صحرایی ارتش» و همچنین «بیرون کشیدن برخی از اجساد قربانیان»، تنها کار‌هایی بودند که آن زمان از دست من برمی‌آمد.

وی افزود: در جریان بازدید‌هایی که امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش از روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان داشتند، من را دید و بعد از تفقدی که نسبت به من داشت، گفت «دوست داری در ارتش استخدام شوی؟» و من هم با اشتیاق کامل از این موضوع استقبال کردم.

انگزی با بیان اینکه اکنون نزدیک به دو ماه است در مرخصی به سر می‎‌برم، گفت: هم‌اکنون کار‌های مربوط به استخدام بنده در ارتش در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از شکار یک فرمانده مهم ارتش اسرائیل در غزه

دریافت 20 MB

به گزارش همشهری آنلاین بخش رسانه ای گردانهای شهید قسام شاخه نظامی حماس ویدئویی از رصد دقیق و لحظه شکار "سرهنگ یستهار هافمن" تبعه کشور آلمان و افسر فرمانده یگان نیروهای زبده کماندویی "شلداگ" ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

کد خبر 839904 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • دل‌نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان
  • آماده‌باش ۸۰ هزار نیرو در حوزه ترافیکی و جاده‌ها
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد
  • عکسی از فرمانده بلندپایه ارتش در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • استخدام کادر در مقطع درجه داری نیروی زمینی ارتش
  • بازدید امیر ایرانی از روند خدمت رسانی به مردم سیل زده دشتیاری
  • فیلم/ شکار فرمانده ارتش اسرائیل در غزه
  • اولین تصاویر از شکار یک فرمانده مهم ارتش اسرائیل در غزه