Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصلاح‌طلبان معتقدند جمشید نظمی 18 سال قبل بازنشسته شده و به علت عدم سابقه حضور در وزارت کشور فاقد صلاحیت فرمانداری تبریز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بر اساس اخبار موثق از بین سه گزینه‌ی مجید خدابخش برای تکیه بر کرسی فرمانداری تبریز، جمشید نظمی از شانس بیشتری برخوردار است و توانسته نظر مقامات وزارت کشور را جلب نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقویت احتمال حضور نظمی در ساختمان فرمانداری تبریز موجب شده تا اصلاح‌طلبان نسبت به این موضوع انتقاد نمایند، به‌زعم آنان فرماندار کنونی مرند از شایستگی بیشتری برخوردار است و این طیف سیاسی علیار راستگو اصلاح‌طلب‌تر از نظمی می‌باشد.

در همین راستا، کانال تلگرامی اصلاحات که در سطح ملی به طرح موضوعات می‌پردازد طی مطلبی نوشت: «شعار جوانگرایی مدیران با احتمال انتصاب فردی که ۱۸ سال پیش بازنشسته شده است!

شنیده‌‌ها حاکی از آن است که گزینه نهایی تصدی فرمانداری تبریز ، فردی است که نه تنها سابقه حضور در مجموعه وزارت کشور را ندارد ، بلکه ۱۸ سال پیش از یک نهاد نظامی بازنشسته شده است. این امر در حالی صورت می گیرد که پیش تر مسئولان مختلف دولت و خصوصا رئیس جمهور به بهره گیری از مدیران جوان تر و تغییر نسل مدیران تاکید کرده بودند.»

هرچند مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در برابر انتقادات سکوت کرده است و نمی‌خواهد حاشیه‌ها و اظهارنظرهایش بر دامنه‌ی اعتراضات بیفزاید اما با این حال اصلاح‌طلبان مخالف انتصاب نظمی به عنوان فرماندار تبریز هستند و بعد از ناکامی در تحمیل گزینه‌ی خودشان به‌عنوان استاندار، حال درصددند تا فرمانداری بر سر کارآید که مطلوب آنان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!