Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ رضا علی بخشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در ادامه طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتی و حین گشت زنی در محور کهورستان به یک دستگاه خودرو سمند حامل چهار نفر اتباع بیگانه که به‌عنوان مسافر درون خودرو بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران بلافاصله خودرو را متوقف و با توجه به استرس و پاسخ‌های ضدونقیض، متهمان را مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی بدنی از این افراد چهار کیلوگرم هرویین که در معده خود به‌صورت بلعی جاسازی کرده بودند، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بندرخمیر تصریح کرد: در این رابطه خودرو به پارکینگ منتقل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول انتظامی ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را سریعاً از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

901/900

رضا علی بخشی هرویین فرمانده انتظامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت : ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی‌های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.
سردارجلیلیان شهروندان خواسات: هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند