Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید موفق شد در یک بازی کاملا برتر، مهمان خود را در هم بکوبد و با این نتیجه امیدوارکننده به استقبال بازی حساس در لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن برود. 

طرفداری- اگر نحوه به ثمر رسیدن گلهای رئال مادرید را مرور کنیم، عبارت های پرتکراری در آن به چشم می خورد که از عوامل برد پرگل کهکشانی ها بودند. پاس های بلند، حرکت بدون توپ بازیکنان و جاگیری خوب رونالدو موثرترین دلایل به ثمر رسیدن گل ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول بازی در حالی به ثمر رسید که توپ با سه پاس از یک سوم دفاعی رئال مادرید بر دروازه حریف ارسال شد . در این انتقال توپ که 12 ثانیه طول کشید، پاس هوایی مارسلو به رونالدو که از بین دو مدافع نفوذ کرده بود رسید تا در فضای خالی پیش رو فرصت ایجاد موقعیت داشته باشد. در تصویر زیر نحوه ارسال پاس نشان داده شده است.

هنگام ارسال توپ وینگر راست رئال از پشت سر مدافعین به بازیکنان حاضر در محوطه جریمه اضافه شده و توپ ارسالی را تبدیل به گل می کند.

قبل از گل دوم، مارسلو با حرکت بدون توپ به راموس که صاحب توپ است و مدافعین حریف اجازه نفوذ به او نمی دهند اضافه می شود. راموس این امکان را پیدا می کند که توپ را از محاصره مدافعین حریف خارج کند.

مارسلو با یک پاس زمینی و عرضی توپ را به رونالدو می رساند که این بار در فضای خالی میان مدافعین رئال سوسیداد حرکت کرده است. در تصویر زیر فضای خالی میان مدافعین سوسیداد که مهاجم رئال از آن فضا برای استفاده از پاس ارسالی بهره برده، نشان داده شده است.

قبل از گل سوم بازیکنان سوسیداد با ایجاد یک باکس سعی در بستن فضاهای پاس را دارند که در تصویر زیر مشاهده می شود.

اما شاگردان زیدان با حرکت بدون توپ در فضاهای خالی و استفاده از تمام عرض زمین فضا را برای پاسکاری و رسیدن به دروازه باز می کنند.

با توجه به اینکه مدافعین تلاشی برای تحت فشار قرار دادن بازیکن صاحب توپ و گرفتن مالکیت توپ انجام نمی دهند، بازیکنان میزبان بدون دریبل کردن و تنها با پاس توپ را به محوطه جریمه حریف می رسانند و موقعیتی مناسب جهت به ثمر رساندن گل ایجاد می کنند.

گل چهارم از روی ضربه کرنر به رونالدو رسید و او در موقعیتی مناسب با ضربه سر توپ را به گل تبدیل کرد.

زمینه ساز گل پنجم نیز یک پاس هوایی بلند به پشت محوطه هیجده قدم سوسیداد و اضافه شدن بازیکنان با سرعت خوب بود. پاس ارسال شده در تصویر مشاهده می شود.

بعد از دفع ناقص دروازه بان، کریستیانو رونالدو که از نقطه کور میان مدافعان وارد محوطه جریمه شده از فرصت استفاده کرده و توپ برگشتی را به گل تبدیل می کند.

پنج گل سفیدپوشان مادریدی با ویژگی های مشترکی در برخی گل ها به ثمر رسید و نشان از دید خوب بازیکنان هم برای حرکت در فضاها و هم برای ارسال توپ ها داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم

سعید مهری از طرفداران باشگاه رئال مادرید است.

دانلود (9MB)

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • عکس| آمار شگفت انگیز رونالدو در لالیگا