Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@06:19:41 GMT

برطرف شدن چالش های اعتباری در روزهای آینده+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۹۹۴۳

‍‍‍‍‍‍

معاون آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارتخانه باچالش های اعتباری فراوانی مواجه است که در روزهای آتی مسایل اعتباری برطرف می شود.

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، باقر لاریجانی در هفتمین جلسه شورای سیاستگذاری کلان دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک در گرگان در ارتباط ویدیوکنفرانسی گفت  : یکی از مسایل مهم در آموزش پزشکی ،  حقوق استادان است که این مهم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : برنامه های وزارتخانه در بخش آموزشی در بخش های ستادی ، منطقه ای و دانشگاهی پیگیری می شود و باید برای اجرای  بهتر امور تقسیم کار انجام شود وهر دانشگاه مسئولیت های مربوط به خود را پیگیری کند.

لاریجانی افزود :در هر برنامه 270 اقدام ستادی پیش بینی شده است و یک هزار و300 اقدام منطقه ای در حال اجراست .

او با بیان این که دانشگاه ها باید به سمت دانشگاه های نسل سوم حرکت کند گفت : دانشگاه ها باید به سمت دانش بنیان و مهارت محور بودن پیش بروند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گرگان نیز در  هفتمین جلسه شورای سیاستگذاری کلان دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک کشور در گرگان گفت  : توجه به سرطان یکی از اولویت های بهداشتی در شمال کشور است .

عبدالرضا فاضل گفت : آمار سرطان در استان های شمالی بالاست و باید دراین بخش توجه بیشتری شود.

دانشگاه های علوم پزشکی استان های گلستان ، مازندران ، گیلان و سمنان جز دانشگاه های منطقه یک کشور محسوب می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به همت دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در تأسی به سیره مولی الموحدین امیرالمومنین علی (علیه السلام) در یتیم نوازی، و توجه به نیازمندان و در آستانه سال جدید و ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان، ۱۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما، حبوبات و بسته گوشت به ارزش هر بسته دو میلیون و دویست هزار تومان، توسط دانشگاهیان علوم پزشکی قم و خیرین حامی مرکز نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی قم (منّا) تهیه و بسته بندی شد.

این بسته ها، توسط جمعی از دانشجویان و معرفت جویان روزه دار حوزه علوم اسلامی میان رشته‌ای و اساتید و کارمندان دانشگاه بسته بندی شد و در اختیار تیم توزیع کننده مرکز نیکوکاری قرار گرفت تا مطابق لیست توزیع شود.

لازم به ذکر است، که بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندانی قرار می‌گیرد که نام آنها در سامانه سراسری کمیته امداد و بهزیستی و... ثبت و نیازمندی آنها احراز گردیده است.

حجت الاسلام طاهری مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم، ضمن تشکر از عموم اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه و نیز خیرین عزیز در مشارکت امر خیر، اظهار امیدواری کرد که با گسترش فعالیت‌های جهادی و نیکوکارانه توسط دانشگاهیان، بتوان همدلی و وحدت را ایجاد کرد.

دیگر خبرها

  • بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
  • تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به همت دانشگاه علوم پزشکی قم
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای رفع دغدغه‌های پرستاران
  • ویزیت پزشکان سال آینده چقدر می‌شود؟
  • ۵ چالش جامعه ایرانی در ۱۴۰۳؛ پیش‌بینی‌ها چه می‌گویند؟
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • ۵ چالش جامعه ایرانی در ۱۴۰۳
  • ورود دانشگاه علوم پزشکی به مسائل تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر
  • اجرای طرح سلامت نوروز در تبریز