Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@14:41:31 GMT

جیلی با چهره ای متفاوت روانه خیابان ها می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۰۱۲۶

جیلی با چهره ای متفاوت روانه خیابان ها می شود

رکنا:جیلی شاسی بلندی طراحی کرده است که ظاهری اسپرت دارد.

کراس اوور سگمنت B جدید جیلی طبق انتظارات امسال در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی و دو پیشرانه بنزینی توربو برای آن ارائه خواهد شد.

تصاویری که مشاهده می‌کنید به تازگی گرفته شده و نشان دهنده طراحی ظاهری اسپورت با عناصر طراحی گوشه‌دار، سپر جلوی باابهت، پف‌کردگی‌های گلگیر عقب، ستون عقب مشکی و سقف شناور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر شاخصه‌های جیلی SX11 می‌توان به اسپویلر روی درب پشتی، دو خروجی اگزوز و تریم کروم چراغ‌های عقب اشاره کرد.

طول/عرض/ارتفاع این خودرو به ترتیب برابر با 4330/1800/1609 میلی‌متر بوده و فاصله بین محورهای آن به 2600 میلی‌متر می‌رسد. SX11 کمی طویل‌تر، پهن‌تر و قدبلند از هوندا HR-V بوده و البته فاصله بین محوری هوندا به 2610 میلی‌متر می‌رسد.

شاسی‌بلند جدید چینی‌ها دارای رینگ‌های 16، 17 و 18 اینچی، کروز کنترل تطبیقی، دوربین و سقف پانورامیک و… خواهد بود.

اما بد نیست به پیشرانه‌های ارائه شده نیز اشاره کنیم. جیلی SX11 در مدل پایه با پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری توربوی 136 اسب بخاری و نسخه 1.5 لیتری توربوی 177 اسبی عرضه خواهد شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مجید رستگاری در تشریح این خبر گفت: در  این مرحله   ، نخست بخشی ازحقابه   از دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین رها سازی می شود  و در ادامه  از ذخایر پشت سد مخزنی کانی سیب رها سازی می شود.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست  ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و درمرحله بعدی    پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپر آباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه     از طریق سامانه های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه  روانه می شود.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر   رهاسازی شده بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • هونگچی ئی اچ7 کانورتیبل؛ شروعی برای کوپه های چینی! (+تصاویر)
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی