Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - هیگواین درباره تساوی یوونتوس مقابل تاتنهام صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس در شرایطی که در دیدار مقابل تاتنهام در همان ده دقیقه ابتدایی به دو گل رسید، ولی در نهایت نتوانست این برتری را حفظ کند تا این که دو گل خورد و با تساوی 2-2 زمین را ترک کرد، این نتیجه در حالی رقم خورد که هیگواین در اواخر نیمه اول یک پنالتی را از دست داد که می توانست منجر به هتریک وی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم آرژانتینی یوونتوس در پایان مسابقه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام چنین نوشت:

صبح همگی بخیر. نشستن روی صندلی راحت و صحبت کردن درباره بازی کار آسانی است. تا زمان 2-0، همه چیز خوب و عالی بود ولی با نتیجه 2-2، تمام قضاوت ها خیلی سریع دچار تغییر شد. ما خیلی علاقمند به شنیدن این صحبت ها نیستیم. بیایید امیدوارانه به انتظار بازی برگشت باشیم و در لندن جواز صعود را کسب کنیم. آغوشی باز برای تمام آن کسانی که اتفاقات خوب را برای یوونتوس می خواهند.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بازی رفت دو تیم در سن‌سیرو با نتیجه ۱ بر ۰ به سود یوونتوس به پایان رسید. آث میلان در رده دوم و یوونتوس در رده سوم رده بندی لیگ ایتالیا حضور دارند و تیم بولونیا با شاهکار تیاگو موتا با اختلاف دو امتیازی در تعقیب تیم یوونتوس قرار دارد. تیم رم ایتالیا نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در تعقیب این دو تیم قرار دارد. تیم اینترمیلان ایتالیا هفته گذشته با پیروزی دو بر یک در دربی دلا مادونینا چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها با اختلاف چشمگیر و با قاطعیت کامل قهرمان سری آ ایتالیا شد. 

tags # یوونتوس ، آث میلان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد