Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@11:08:37 GMT

ظريف به روسيه مي‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۰۳۹۸

ظريف به روسيه مي‌رود

خبرگزاري آريا - برخي منابع روس اعلام کرده‌اند وزير خارجه ايران قرار است هفته آينده براي شرکت در کنفرانس «والداي» به روسيه سفر کند.
العالم _ ايران / سياسي
برخي منابع روس اعلام کردند که مسکو از «محمد جواد ظريف» وزير خارجه ايران براي شرکت در کنفرانس والداي در روسيه دعوت به عمل آورده است.
بنا بر گزارش وبسايت کنفرانس بين‌المللي باشگاه والداي، کنفرانس سال جاري ميلادي قرار است در تاريخ 19 و 20 فوريه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين باشگاه، کنفرانس خاورميانه را با حضور سياستمداران، ديپلمات‌ها، کارشناسان و افراد برجسته و شناخته‌شده از بيش از 30 کشور جهان هر ساله برگزار مي‌کند.
برخي منابع اعلام کرده‌اند که «بثينه شعبان» مشاور «بشار اسد» رئيس‌جمهوري سوريه و «رمزي عزالدين رمزي» معاون «استفان دي‌ميستورا» فرستاده سازمان ملل در امور سوريه نيز قرار است در اين کنفرانس شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف

 دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کار‌هایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف