Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: پروژه جاده گهرباران میاندورود از سه راه پنبه‌چوله به طول چهار کیلومتر با اعتبار 4 میلیارد تومان تعریض و آسفالت می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانخبر، ظهر امروز با حضور محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود، سیاوش رضوانی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، فرماندار میاندورود و مسئولان محلی و منطقه‌ای کلنگ تعریض و آسفالت جاده گهرباران از سه راه پنبه‌چوله به طول چهار کیلومتر زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه در سال گذشته 10 کیلومتر از فرودگاه تا سه‌راه پنبه‌چوله روکش آسفالت انجام دادیم، اظهار کرد: کار ما در دریا است اما به‌دنبال بالا بردن زیرساخت‌های بندر هستیم و این یک موضوع اجتماعی نیز است که مورد تاکید وزیر راه قرار گرفت تا ما هم در این موضوع سهم داشته باشیم.

سیاوش رضوانی افزود: در ادامه پروژه قبلی در این مسیر از سه راه پنبه‌چوله به طول چهار کیلومتر با اعتبار 4 میلیارد تومان تعریض و آسفالت می‌شود.

رضوانی تصریح کرد: امیدواریم با این کار تصادفات در این مسیر کمتر شود و همچنین کشاورزان و ساکنین منطقه بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه دو طرف جاده باید تعریض و هم سطح جاده شود و برای این‌کار پیمانکار تعیین شده و از امروز کار خود را شروع خواهد کرد، گفت: قرارداد ما برای تکمیل پروژه 15 ماه است و به‌دنبال آن هستیم که کار به درستی انجام شود.

رضوانی درباره سابقه بندر امیرآباد در ساخت جاده، اظهار کرد: تعریض و آسفالت جاده در گذشته از رستم‌کلا به کمربندی بهشهر به طول 12 کیلومتر و با اعتبار 16 میلیارد تومان انجام شد و هشت کیلومتر دیگر در 20 فروردین کلنگ آن را می‌زنیم تا مشکلات آن منطقه هم حل شود.


 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کشور گفت: تکمیل متروی گلبهار به مشهد در ردیف پروژه های اولویت دار دولت قرار گرفته است.


مسعود شکیبایی افزود: قرار گاه خاتم الانبیا هم پای کار هستند و تولیت آستان قدس رضوی هم به این مهم ورود کرده است.وی افزود: مترو گلبهار به مشهد پروژه مهم و شاخصی است که برای تکمیل آن علاوه بر دولت، مجموعه استانی هم باید پیگیر باشند.


وی گفت: مسیر گلبهار به مشهد پرترددی است که با تکمیل مترو گلبهار زائران و مجاوران آقای علی بن موسی الرضا علیه السلام از آن بهره مند خواهند شد.


متروی گلبهار به مشهد ۴۰ کیلومتر طول داردکه زیرسازی ۳۶ کیلومتر آن انجام شده و مابقی تونل بوده که زمان بر است.

 

در بخش زیرسازی و ابنیه این پروژه به‌ جز تونل این مسیر، تقریباً ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون می‌توان ریل‌گذاری و روسازی ۳۵ کیلومتر از مسیر پروژه را شروع کرد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی