Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به جلسه شب گذشته ستاد تنظیم بازار گفت: بر اساس گزارش وزارت جهاد کشاورزی در خصوص ذخایر مطمئن کالاهای اساسی هیچ مشکل و کمبودی در تامین اقلام مصرفی مورد نیاز مردم و همینطور میوه و مرکبات شب عید نداریم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیئت دولت در گفتگو با خبرنگاران افزود: تصویری که از ذخایر مطمئن کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ارائه در جلسه ارائه شد تصویر کاملا امید بخشی در ماههای پیش رو در اسفند و فروردین نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت: در بخش گردشگری اعم از مسافرخانه ها و هتل ها سازمان گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی و ستادهای اجرایی مقدمات لازم را فراهم و هماهنگی کامل برای ارائه خدمات در نقاط مسافر پذیر کشور به عمل آمده است.
شریعتمداری افزود: همچنین وزیر راه و شهرسازی و همکارانشان تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط مطلوب بمنظور جابجایی مسافر بویژه در بخش زمینی و هوایی بکار گرفته اند تا مردم با کمترین دغدغه در روزهای پایانی سال به تعطیلات سال جدید بروند.
وی گفت : امیدواریم همه تعهداتی که دستگاههای مختلف اجرایی مسئول در تامین نیازهای اساسی مردم در جلسات هماهنگی تنظیم بازار ارائه کردند بطور کامل اجرا شود.
شریعتمداری از سازمانهای نظارتی مثل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همچنین سازمان تعزیرات حکومتی که تحت نظر ستاد تنظیم بازار عمل می کنند خواست در طول این دوره که از نیمه های اسفند آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه پیدا خواهد کرد با تشکیل تیم های مشترک نظارت های را دقیقتر و به تخلفات احتمالی سریعتر رسیدگی کنند.                      
وی گفت : سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت در استانها و در برخی مراکز درصورت نیاز می توانند با کمک اتاق های اصناف اقدام به برپایی فروشگاههای بهاره کنند . 
دانلود  حجتی: میوه ها را خریداری کرده ایم­؛ بخش عمده آن هم به استان ها منتقل شده­وزیر جهاد کشاورزی­­ هم گفت: برای تأمین میوه شب عید هیچ نگرانی وجود ندارد؛ ­­میوه ها را خریداری کرده ایم­ و ­بخش عمده آن هم به استان ها منتقل شده و یا در حال انتقال است.
محمود حجتی در حاشیه جلسه هیئت­ ­­دولت در جمع خبرنگاران درباره وجود آنفلوانزای پرندگان در تهران افزود: در استان هایی که قبلاً آنفلوانزا داشتیم مقابله می کنیم و متأسفانه آسیب های جدی به تولید کنندگان در بخش مرغ تخم گذار وارد کرده که آثار آن را هم کم و بیش در بازار می بینیم.
وی گفت: به دلیل­ ­عرضه کم تخم مرغ، قیمت ها تند شد اما همکاران ما و بخش خصوصی با تسهیلاتی که دولت تعیین کرد نسبت به واردات تخم مرغ اقدام کردند و روز به روز واردات بیشتر می شود تا بتوانیم کسری بازار را جبران کنیم. حجتی درباره مشاهده آنفلوانزای پرندگان در تهران نیز افزود: در دو سه هفته قبل پرندگان مهاجری که از تالاب بین المللی بوجار در حال تردد بودند تعداد زیادی پرنده در آنجا تلف شدند؛­­با آزمایش های انجام شده مشخص شد­یک نوع جدید آنفلوانزا که متأسفانه قابل انتقال به انسان هم هست یک مورد ­در دریاچه خلیج فارس تهران مشاهده شد.
وی افزود: کارهای مقدماتی که لازم بود درباره سرمایش، ایمنی کردن، اخطار دادن انجام شد و مسئولان دامپزشکی، محیط زیست و استانداران شمالی کشور همه خوشبختانه در حال آماده باش هستند و مسائل را از نزدیک پیگیری می کنند.
وزیر جهاد گفت: موردی در این روزها مشاهده نشده ولی به مردم به خصوص مردم شمال کشور که در معرض پرندگان وحشی هستند توصیه می کنیم به شدت از نزدیک شدن به این پرندگان پرهیز کنند چون نوع اچ 6 و اچ 5 آنفلوانزای پرندگان به انسان سرایت می کند.
حجتی افزود: امیدوارم با اقدامات در حال انجام، آنفلوانزا تکثیر نشود و با مراقبت بیشتر بتوانیم بر آن قائق آییم.  دانلود  ابراز امیدواری وزیر نیرو به پرداخت حق آبه کشاورزان
وزیر نیرو با اشاره به کمبود بارندگیهای امسال گفت: جلساتی با مشارکت فعالانه وزارت جهاد کشاورزی در حال برگزاری است تا برای جلوگیری از تحمیل هزینه های ناشی از کمبود آب، پیش آگاهیهای لازم به کشاورزان ارائه شود.
رضا اردکانیان پس از جلسه امروز هیئت دولت تاکید کرد: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که حتی کشت بهاره کشور هم تحت تاثیر محدودیتهای کمبود آب قرار دارد.
وی در عین حال با ابراز خوشبینی درباره افزایش نزولات جوی خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود تا با نزولات بیشتر، حق آبه ها را تامین کنیم.
وزیر نیرو همچنین درباره افزایش احتمالی نرخ آب و برق مصرفی در سال آینده گفت: هنوز مصوبات مجلس ابلاغ نشده است در مراحل بحث و بررسی را سپری می کند.
وی اضافه کرد: با این حال آنچه مهم است این که سرمایه گذاری های ما از محل دریافت بهای آب و برق مصرفی مردم تامین می شود که در این باره نیز هیچ تصمیمی را خارج از تصمیمات هیئت دولت اعمال نخواهیم کرد و هر نوع اصلاح قیمت پس از بحث و بررسی در دولت به انجام خواهد رسید.
اردکانیان مجدد گریزی به کمبود بارندگیها در سالجاری زد و گفت: کاهش نزولات جوی بر تامین برق از در نیروگاههای برق آبی تاثیر گذار است که بر همین اساس با برنامه ریزی جدی و مشارکت مردم در تلاشیم که تابستان سال 97 را بدون مشکل سپری کنیم.  بطحایی: تعطیلات بیش از دو هفته در میانه سال به صلاح دانش آموزان نیست
­وزیر آموزش و پرورش گفت: از منظر آموزشی و تربیتی، تعطیلات بیش از دو هفته در میانه سال به صلاح دانش آموزان نیست.
سید محمد بطحایی درحاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره زمان بندی مدارس در سال آینده افزود: درخصوص زمان هنوز به نتیجه نرسیده ایم ، متغیرهای زیادی در این موضوع تاثیرگذار است که از منظر آموزشی و تربیتی تعطیلات بیش از دو هفته در میان سال به صلاح نیست اما مزایایی هم دارد، منتظریم مجلس از بحث بودجه فارغ شود و جلسات را با کمیسیون تخصصی مجلس تشکیل دهیم.
 وی درباره پیک نوروزی دانش آموزان ادامه داد: آموزش و پرورش مصمم است هر آنچه که محیط شاد و نشاط در مدرسه را برای بچه ها تلخ می کند به شرط اینکه  به بحث آموزش و تربیت لطمه نزند ، حذف کند ، حذف آزمون ها و کتاب های کمک آموزشی برای مقطع ابتدایی در همین راستا بوده است.
بطحایی گفت : در برخی مدارس  از سر دلسوزی گاهی در پیک نوروزی ، حجم سنگینی از تکالیف به دانش آموزان داده می شود و شادی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد گاهی هم پدران و مادران دانش آموزان ، تکالیف آنها را انجام می دهند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال برای نوروز تکلیف وجود دارد اما ماهیت آن تغییر کرده است،افزود: داستان گویی ،خاطره نویسی و بیان آنچه بچه ها در طبیعت می بینند از تکالیف نوروزی آنها به حساب می آید.

­

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین

امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت‌های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار  امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

 امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیاگفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیاامیرعبداللهیان عازم گامبیا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود