Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@09:40:29 GMT

سقوط یک دانش‌آموز از ساختمان مدرسه

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۰۹۹۳

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از فوت یک دختر دانش آموز کلاس سوم راهنمایی در یکی از مدارس شهر لیکک مرکز این شهرستان خبرداد.

به گزارش شریان نیوز،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از فوت یک دختر دانش آموز کلاس سوم راهنمایی در یکی از مدارس شهر لیکک مرکز این شهرستان خبرداد.

صادق جریده در پاسخ به این سوال که آیا فوت این دانش آموز خودکشی بوده است؟ افزود: هنوز مشخص نیست که این دانش آموز خودکشی کرده باشد و علت حادثه در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد: یک دانش آموز مدرسه سمیه شهر لیکک از بالای ساختمان سه طبقه مدرسه به پایین سقوط کرد که منجر به فوت وی شد. دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حال بررسی و تحقیقات در مورد این حادثه هستند.

فرماندار شهرستان بهمئی نیز گفت: یک دانش آموز در مدرسه سمیه شهر لیکک مرکز این شهرستان فوت کرد و هنوز مطمئن نیستم که این حادثه خودکشی بود یا نه.

یک نفر دانش آموز سوم راهنمایی در مدرسه فوت کرد که علت این حادثه در دست بررسی است. وقتی در مدرسه مذکور حضور یافتم، دانش آموزان مدرسه را نگران دیدم و در چنین شرایطی مدرسه را تعطیل کردیم.

شهرستان بهمئی از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود ۲۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

 

منبع:فردا

برچسب هادانش آموزسقوطمدرسهحادثهیاسوج مطالب مرتبط ایست قلبی راننده اتوبوس حادثه ساز شد + عکس
جزئیات سرنگونی «اف‌۱۶» اسرائیل از زبان سرنشین‌های جنگنده متجاوز
اعلام زمان و مکان تشییع پیکر شهدای سانچی
سقوط اتوبوس مسافربری به دره با ۳ کشته و ۱۱ مصدوم
سقوط سنگ بر روی ال 90 یک کشته برجای گذاشت+عکس
تشریح آخرین وضعیت تعطیلات زمستانی مدارس

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس