Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، كارگاه آموزشی ازدواج با عنوان «بله برون» ویژه دانشجویان و جوانان به‌مدت 3 روز از امروز، 25 بهمن‌ماه در محل دانشگاه شیراز آغاز شد.
در این كارگاه آموزشی كه با مشاركت كانون قرآن و عترت و معاونت فرهنگی ـ اجتماعی این دانشگاه برگزار شده است، اساتیدی چون رحیمی، حسین‌چاری، هادیان‌فر و حجت‌الاسلام مقامی به سخنرانی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عناوین این كارگاه شامل آموزش مهارت خودشناسی و خودآگاهی، آموزش مهارت هدف‌یابی در زندگی شخصی، مفهوم عشق، ازدواج سنتی و مدرن، شیوه‌ها و قوانین همسرداری، برنامه‌ریزی و مدیریت در خانواده، سلامت روان یك مؤلفه مهم در ازدواج است.
یادآور می‌شود، در پایان این كارگاه آموزشی كه همراه با اردوی درون شهری و سایر برنامه‌های دیگر هست، به شركت‌كنندگان گواهی معتبر از سوی معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه شیراز اعطا می‌شود.

انتهای پيام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد