Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:37:50 GMT

طرح‌های اقتصادی توجیه‌پذیر در سمنان حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۱۵۰۹

طرح‌های اقتصادی توجیه‌پذیر در سمنان حمایت می‌شوند

سمنان - معاون استاندار سمنان بابیان اینکه در راستای افزایش اشتغال به دنبال جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستیم، گفت: سرمایه‌گذاران با طرح‌های اقتصادی توجیه‌پذیر حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد همتیان بعدازظهر چهارشنبه در نشست تعیین اولویت‌های معدنی و صنعتی استان سمنان به میزبانی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری سمنان ضمن بیان اینکه باید باتعیین اولویت‌ها و رفع مشکلات، زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاران فراهم  کنیم، ابراز داشت: سرمایه‌گذاران می‌توانند مولد اقتصادی بسیار خوبی برای استان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه در راستای افزایش تولید وایجاد اشتغال براساس قانون و در بازه زمانی مشخص باید بتوانیم موانع پیش روی سرمایه‌گذاران را برطرف کنیم، افزود: با توجه به کمبود منابع آب افزایش صنایع تولیدی و صنعتی با نیاز آبی کم در دستور کار قرار دارد و استانداری از این گونه طرح‌ها به نحو مطلوب حمایت خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان بابیان اینکه مسئولان نهادهای اجرایی باید اولویت‌های بخش صنعت و معدن را معرفی کنند، ابراز داشت: برخی مواقع شاهد معطل ماندن سرمایه‌گذار برای اخذ مجوزهای لازم هستیم لذا باید به منظور جذب بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان نخست باید موانع به‌دقت احصاء و برای رفع آن چاره‌اندیشی صورت گیرد.

همتیان با بیان اینکه حمایت بانک ها برای ارائه تسهیلات لازم به سرمایه‌گذاران می‌تواند به رونق اقتصادی استان کمک کند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با تامین زیرساخت‌های لازم و تعیین اولویت صنعتی و معدنی نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذار ایفا کنند.

وی بابیان اینکه جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی برای افزایش اشتغال در سمنان از برنامه‌های  مسئولان استان محسوب می‌شود، افزود: خوشبختانه در استانی زندگی می کنیم که دارای ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مطلوبی در حوزه جذب سرمایه‌گذار است لذا مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در چرخه روند ادرای و در راستای تسهیل امور سرمایه‌گذار گام بردارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند