Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از آماده‌باش با نیروهای امدادی استان برای مدیریت مخاطرات و کاهش خسارات ناشی از باران و تندباد خبر داد.

«حسن فیاض‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بارش‌ها از شامگاه 24 بهمن در برخی نقاط استان فارس به صورت پراکنده آغاز شده  و صبح امروز 25 بهمن شاهد بروز تندباد در برخی شهرستان‌ها  از جمله  شیراز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که خوشبختانه تاکنون خسارت ناشی از تندباد در هیچ یک از شهرستان‌های فارس گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: احتمالاً عشایر و کوچنده‌ها دچار گرفتاری‌هایی در مواج با تندباد شوند که نیروهای امدادی در حال تلاش برای کمک به آن‌ها هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به احتمال ورود سامانه ‌ضعیف بارش‌زا در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از سوی هواشناسی، یادآور شد: اطلاعیه‌های لازم از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس ضمن تأیید آبگرفتگی در برخی نقاط شیراز، گفت: این سامانه نهایتاً امشب از استان خارج خواهد شد.

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به فعالیت سامانه بارشی که از ظهر امروز در شیراز شدت گرفت، گفت: این سامانه به صورت نقطه‌ای در استان و حتی در سطح شهر شیراز فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در بخش‌هایی از نقاط شیراز مثل بلوار گلستان، چهار راه زند، دروازه سعدی و... شاهد آبگرفتگی معابر هستیم، افزود: با توجه به حجم بارش‌های طی ساعات اخیر این آبگرفتگی طبیعی است البته نیروهای شهرداری در سطح شهر برای رفع آبگرفتگی در حال فعالیت هستند.

غلامی در خصوص وضعیت شهرک سعدی نیز گفت: در شهرک سعدی به دلیل بند خاکی که زدیم، از ورود آب به سطح شهر جلوگیری شده است و آب به آرامی وارد شهر می‌شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس درباره دروازه قرآن هم گفت: وضعیت دروازه قرآن آرام است و هنوز آب وارد لوله‌هایی که جدیداً برای جلوگیری از سیلاب کارگذاری شده، نشده است.

وی با بیان اینکه درباره آبگرفتگی در بازار وکیل هم گزارشی نداشتیم، گفت:‌ به دلیل حفظ امنیت شهروندان، تا اطلاع ثانوی کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز مسدود شده است البته هنوز آب رودخانه خشک سرریز نشده است اما چون بارش‌ها غیر قابل پیش‌بینی است، این کار انجام شده است.

غلامی با تصریح اینکه این سامانه نهایتاً تا امشب در استان فعالیت دارد و بعد از آن استان خارج می‌شود، گفت: پیک بارش‌ها همین ساعات بوده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس در خصوص وضعیت شهرستان‌ها هم گفت: وضعیت شهرستان‌ها خوب است و تاکنون گزارشی از آبگرفتگی یا سیلاب نداشتیم.

وی با بیان اینکه همچنین وضعیت تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی فارس روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: این سامانه بارشی در شیراز تاکنون ۲۰ میلی‌متر بارندگی همراه داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه