Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   اسدالله کبیر  در خصوص تشکیل جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، گفت: بعد از بازی چهارم فینال در تهران جلسه کمیته فنی برگزار شد و قصد داشتیم همان زمان سرمربی جدید تیم ملی را معرفی کنیم، اما تعیین قهرمان لیگ برتر بسکتبال به بازی پنجم رسید و همین مساله سبب شد تا انتشار خبر تعیین سرمربی جدید به تاخیر افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در خصوص سرمربیگری تیم ملی بسکتبال ایران بحث های زیادی در کمیته فنی صورت گرفت و اعضای کمیته فنی در نهایت به مهران شاهین طبع رای دادند.
عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، توضیح داد: شاهین طبع از میان 6 گزینه انتخاب شد و اعضای کمیته فنی معتقد بودند که در زمان فعالی فردی باید مسئولیت تیم ملی را عهده دار شود که بتواند تیم را مدیریت کند.
کبیر تصریح کرد: در لیست جدید تیم ملی با همدلی که در میان اعضای کمیته فنی وجود داشت نام صمد نیک خواه بهرامی و حامد حدادی دیده می شود و در خصوص اضافه نشدن نام سایر بازیکنان کنار گذاشته شده از تیم ملی باید بگویم که متاسفانه اسم 24 بازیکن برای فدراسیون جهانی ارسال شده و ما اجازه اضافه کردن یا کم کردن نام بازیکنان را نداریم.
وی اظهار کرد: خوشبختانه نام این دو بازیکن ارسال شده بود و مطمئن باشید اگر می توانستیم نام جدیدی را اضافه کنیم بازیکنان زیادی بودند که شایسته حضور در تیم ملی بودند.
عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در خصوص عدم حضور بزرگان بسکتبال چون سعید فتحی در میان اعضای کمیته فنی، گفت: در خصوص شخص سعید فتحی باید بگویم او مد نظر مسئولان فدراسیون بوده اما به دلیل اینکه در ایران زندگی نمی کند در میان اعضای کمیته فنی قرار ندارد.
وی تاکید کرد: مشکلات زیادی در انتخاب افراد وجود داشت و خوشبختانه با مدیریت صحیح مسئولان فدراسیون این مشکلات در حال حل شدن است.
کبیر اظهار کرد: تا امروز چیزی به نام کمیته فنی در فدراسیون بسکتبال وجود نداشته و مسئولان فدراسیون سعی کردند برای شروع کار این کمیته، نفراتی را انتخاب و رفته رفته شرایط حضور افراد را مهیا کنند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

دیگر خبرها

  • شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • توضیحات رئیس جمهور در خصوص ابعاد و آثار عملیات وعده صادق
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد