Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - ديدار امشب تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا مقابل پاري سن ژرمن فرانسه در سانتياگو برنابئو در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا نمايانگر رويارويي قهرمان سنتي اين قاره برابر تيمي است که روياي قهرماني را در سرمي پروراند.

به گزارش روز چهارشنبه تارنماي خبري مارکا، هنگامي که پاري سن ژرمن در سال 1970 بنيان نهاده شد، رئال مادريد تا آن زمان شش قهرماني در اروپا را تصاحب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گذشت 48 سال پايتخت فرانسه با پول قطر براي چالش برابر قهرمان رقابت هاي باشگاهي اروپا در مرحله يک هشتم نهايي به ميدان مي رود.
صدرنشين ليگ يک فرانسه با ترزيق پول هاي نفتي قطر يکي از بخت هاي قهرماني ليگ قهرمانان اروپا محسوب مي شود. اين تيم گرانترين بازيکن جهان را نيز در ترکيب خود دارد.
ظهور پاري سن ژرمن در کنار منچسترسيتي نشانه تغيير در فوتبال اروپا است.
رئال شش قهرماني قبل از سال 1966 و شش قهرماني از سال 1998 تاکنون کسب کرده است. بعد از عصر طلايي آلفردو دي استفانو در اواخر دهه 1950، روند سه قهرماني در چهار سال در دوران کنوني بي سابقه است.
برخي خاطر نشان مي کنند که ناکامي رئال در ليگ اسپانيا بر آمادگي اين تيم در رقابت هاي اروپا تاثير منفي مي گذارد، اما اين ديدگاه رئال را دستکم مي گيرد. کهکشاني ها بارها در تاريخ خود در عرصه قاره اي درخشيده اند، اما از فرصت هاي داخل کشور خود چشم پوشي کرده اند.
زين الدين زيدان مي تواند با آرايش 4-3-3 تيم خود را روانه ميدان کند تا کريستيانو رونالدو با اعتماد به نفس به عنوان گلزن برتر ليگ قهرمانان اروپا جايگاه خود را در بين سه بازيکن خط حمله حفظ کند.
نيمار در آن سوي ميدان بازيکني است که روياي تکرار و پيشي گرفتن از رونالدو را دارد. گرانترين بازيکن تاريخ فوتبال براي فرار از زير سايه مسي از بارسلونا جدا شد و اکنون حاکم مطلق پاري سن ژرمن است. او در آمادگي کامل بسر مي برد و بار باشگاه را همانگونه که مي خواست، بر دوش دارد.
ديدار دو تيم در سانتياگو برنابئو نمايانگر رويارويي قهرمان سنتي با 12 جام قهرماني اروپا برابر يک تيم بدون جام است.
رويارويي شاگردان زيدان مقابل پاري سن ژرمن مهمترين مسابقه فصل تا اين مرحله از مسابقات محسوب مي شود.
زيدان براي اين ديدار تمام بازيکنان خود را فراخوانده است. در اين ديدار، فقط دني کارواخال محروم است.
يک دليل آوردن تمام بازيکنان با آنکه فقط 14 بازيکن مي توانند به عنوان بازيکن اصلي يا تعويضي به ميدان بروند، از جنبه روحي و پشتيباني است. حضور بازيکنان روي نيمکت به اين معناست که چشم هاي بيشتري به زمين دوخته شده و زيدان براي تضمين يک نتيجه موفقيت آميز مي تواند از نظرات همه استفاده کند. حضور بازيکنان مي تواند به اعتماد به نفس هم تيمي هاي آنها کمک کند. زيدان قويترين تيم خود را روانه مي کند.
ورزشي**1584**1545
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم)

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!