Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@15:40:05 GMT

هدفگذاری ما باید کاهش ۱۰درصدی مصرف آب باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۱۷۲۸

هدفگذاری ما باید کاهش ۱۰درصدی مصرف آب باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدحسین علی نیا در کارگروه آب کشاورزی استان اظهار داشت:برای رسیدن و تحقق این هدفگذاری باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به‌ ویژه توسعه تکنولوژی و روش‌های نوین نظیر شبکه‌های آبیاری، کشت گلخانه‌ای و مباحث مکانیزاسیون بهره ببریم.

وی افزود:باید با اطلاع رسانی درباره نحوه مصرف آب در قالب اطلاع رسانی و آموزش و تغییر الگوی کشت بتوانیم مساله کم آبی را به درستی مدیریت کنیم و در این خصوص برنامه ریزی و انجام اقدامات عملیاتی لازم و ضروریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نیا تاکید کرد: دستگاه های متولی باید گزارش ارزیابی های خود را در زمینه نتایج کاهش مصرف ارائه کنند تا شاهد کاهش مشکلات حوزه آب باشیم و تمامی موارد نیز مورد آسیب شناسی قرار گیرد.

وی به نقش مهم و تأثیرگذار رسانه ها برای اطلاع رسانی از پیامدهای کم آبی در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه های جمعی و اصحاب رسانه، وظیفه مهمی در آگاه سازی افکار عمومی و تحلیل و بررسی وضعیت منابع آبی و نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی در جامعه بر عهده دارند و باید مانند گذشته مسئولانه در این زمینه عمل کرده و مردم را از مخاطرات مصرف بی رویه آب آگاه سازند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  غلامعلی فخاری از خدمت رسانی جوانان هلال‌ احمر به ۴۰۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی در قالب بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه خبرداد.

او با بیان اینکه بیست و چهارمین طرح خدمات بشردوستانه هلال‌احمر با حضور بیش از ۳۰۰۰ نفر روز از جوانان با نشاط و مجرب عضو هلال‌احمر مازندران در قالب ۱۷ پست و ۴۴ تیم سحاب در حال اجرا می‌باشد گفت: در این طرح که به موازات امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت جوانان هلال‌احمر مازندران با برنامه‌های متنوع و مطابق با دستورالعمل‌های ملی، خدمات موردنیاز مسافرین و میهمانان نوروزی مازندران را ارائه می کنند.

مدیر عامل هلال‌ احمر مازندران افزود: هدف‌نهایی در این طرح کاهش سوانح و حوادث از طریق هشدار و اطلاع رسانی و همچنین ترویج فرهنگ هلال‌احمر یعنی صلح و بشردوستی است.

فخاری با بیان اینکه تا روز هفتم فروردین ۱۴۰۳ قریب به ۴۰۰ هزار نفر با مراجعه به پست‌های این طرح خدمات لازم را دریافت کردند، گفت: اطلاع رسانی قبل از سفر، اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، کنترل و آموزش فشارخون، پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی)، خیمه‌های نماز، توزیع بسته‌های فرهنگی و اطلاع رسانی، خدمات فضاری دوستدار کودک، آموزش کمک‌های اولیه، توزیع بسته‌های افطار و برپایی غرفه طرح یاس از جمله برنامه‌های متنوعی است که در قالب آن خدمات موردنیاز به گردشگران و مسافرین نوروزی ارائه می‌ شود.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران
  • عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران
  • انتقاد از اطلاع‌رسانی ناقص ماجرای کشف گوشت الاغ در یک هتل مشهد
  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع‌رسانی شد
  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد
  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین
  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد