Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پس از ساقط شدن جنگنده و بالگرد اسرائیلی توسط ارتش سوریه، رسانه ها و مقامات صهیونیست با طرح ادعای ورود یک پهپاد ایرانی به سرزمین های اشغالی، موج جدیدی از لفاظی ها علیه ایران را آغاز کرده اند.

 

البته دستپاچگی و هراس مقامات صهیونیست بی دلیل نیست. برخی از تحلیلگران این حادثه را شروع دوره ای جدید در تحولات منطقه می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله روزنامه فرامنطقه‌ای «رای‌الیوم» به حادثه سرنگونی جنگنده متجاوز رژیم صهیونیستی در آسمان سوریه پرداخته و نوشته است: در واقع، این یک روز تاریخی است... سامانه‌های دفاع هوایی سوریه در وقت مناسب پاسخ دادند و هواپیمای «اف 16» متعلق به اسرائیل متکبر را ساقط کردند. آن هم کجا؟ در آسمان فلسطین اشغالی، و همراه با آن 6 موشک بالستیکی که به اهدافش نرسید.

 

پس از این حادثه بود که مقامات اسرائیل، با ادبیات های مختلف به تهدید ایران پرداخته و سعی کردن با نامه نگاری به شورای امنیت، جنجالی جدید علیه ایان به راه بیاندازند؛ موضوعی که با بی توجهی جامعه بین الملل مواجه شده است.

 

پاسخ شما به گزافه گویی ها و تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی چیست؟

 

دیدگاه‌تان را از طریق بخش ارسال نظرات با ما و سایر مخاطبان ارجمند به اشتراک بگذارید...

 

506

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری مهر، در ساعات پایانی شنبه شب و بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین، نیروهای مسلح ایران با انجام حملات ترکیبی با استفاده از موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد اهدافی را در منطقه نقب و پایگاه هوایی نواتیم در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد. سپاه با انتشار بیانیه‌ای نام این عملیاتی انتقامی علیه رژیم صهیونیستی را «وعده صادق» نامید؛ عملیاتی که دفاعی مشروع در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق بود. در پی این عملیات، کشورهای غربی نگران واکنش‌های بعدی ایران در صورت اقدامات احتمالی تنش زای رژیم اشغالگر قدس بوده و در تماس‌های مکرر، نتانیاهو را از اقدامات احساسی برحذر می‌داشتند.

اما در این میان واکنش‌های قابل تاملی را از مقامات نظامی و سیاسی در آلبانی شاهد هستیم.
در اولین واکنش سفیر رژیم صهیونیستی در آلبانی طی یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد هدف بعدی موشک‌های ایرانی، آلبانی است.


آگیم نشو سفیر سابق آلبانی در ایالات متحده هم نیز مدتی بعد در مصاحبه با تلویزیون تاپ چنل آلبانی از یک پیام محرمانه امریکا پرده برداشته و گفت: «ما به عنوان یک کشور کوچک باید در سیاست‌هایمان بسیار محتاط باشیم. مهمترین مسئله برای ما تامین امنیت کشورمان هست. این یک خطر واقعی است، زیرا نامه نمایندگان کنگره آمریکا در مورد مجاهدین را داریم که گفته‌اند تصور می‌شود از دیگر کشورهای مبدأ علیه آلبانی حمله موشکی انجام شود که برای جلوگیری از رعب و وحشت در بین مردم، پنهان شد.»


همچنین ژنرال سادر لشای نظامی برجسته آلبانیایی و وزیر اسبق این کشور، نیز طی مصاحبه با برنامه «بریکینگ» ادعا کرد: «ما باید در سطح حملات هیبریدی، عملیات‌های برون مرزی ایران و سایر اقدامات احتمالی ایران هوشیار باشیم. موشک‌های بالستیک آن‌ها می‌توانند به اطراف آلبانی برسند»


با توجه به این واکنش‌های فوق، سوالی که به ذهن متبادر می‌شود این است که چرا همزمان با عملیات وعده صادق مسئولین آلبانیایی چنین واکنش‌هایی داشته و نگران از حمله قریب الوقوع موشک‌های ایرانی بودند؟


بی شک علت اصلی این نگرانی و هراس، میزبانی این کشور از منافقین می‌باشد. مقامات آلبانی به خوبی می‌دانند که همکاری راهبردی و گسترده‌ای بین گروهک تروریستی منافقین و رژیم صهیونیستی برقرار است. همکاری یگان تروریسم مجازی و سایبری منافقین به عنوان بخشی از اکانت‌های فارسی زبان اسرائیل، نقش و همکاری منافقین در جاسوسی هسته‌ای، همکاری منافقین در ترور دانشمندان هسته‌ای، همکاری میدانی و اطلاعاتی منافقین با رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه و موضوعاتی مانند ترور شهید مصطفی بدرالدین، نقش منافقین در شهادت شهید فخری زاده و… تنها بخشی از همکاری مابین گروهک تروریستی منافقین و رژیم منحوس صهیونیستی است و مقامات آلبانی با اطلاع از این سابقه، نگران واکنش ایران می‌باشند.

کد خبر 6088715 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!
  • اهداف راهبردی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند