Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:57:03 GMT

۷ قاتل موفق به گرفتن مهلت از اولیای‌دم مقتولان شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۱۸۶۲

۷ قاتل موفق به گرفتن مهلت از اولیای‌دم مقتولان شدند

هفت قاتل که تا پای چوبه‌دار رفته بودند با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران موفق به گرفتن مهلت از اولیای‌دم مقتولان شدند. ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ اجتماعی قضایی حوادث نظرات

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ هفت قاتل که در پرونده‌های جداگانه مرتکب قتل هفت نفر شده و با درخواست اولیای‌دم مقتولان به قصاص محکوم شده بودند، توانستند با گرفتن مهلت دوباره از قصاص رهایی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکم قصاص این قاتلان پس از صدور رأی در دادگاه کیفری استان تهران و تأیید حکم در دیوان عالی کشور قرار بود صبح امروز در زندان رجایی‌شهر کرج به اجرا دربیاید اما با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران و اقدامات صورت گرفته برای صلح و سازش، این محکومان قصاص که تا پای چوبه‌دار رفته بودند، موفق به گرفتن مهلت شده و از قصاص گریختند.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,20,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دادسرای امور جنایی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!

رضا اسدی در بازی سپاهان برابر پرسپولیس غایب خواهد بود.

طرفداری | رضا اسدی در بازی رفت برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شد و حالا در بازی برگشت غایب است.

پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. این دیدار برای دو تیم اهمیت بالایی دارد و باید دید کدام تیم می‌تواند سه امتیاز مهم را کسب کند.

سپاهان در بازی رفت موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهد. در آن بازی، رضا اسدی با یک کاشته دیدنی دروازه سرخ‌ها را باز کرد. طبق پیگیری‌های خبرنگار طرفداری مشخص شد رضا اسدی در بازی برگشت برابر پرسپولیس غایب است و نمی‌تواند زردپوشان اصفهانی را همراهی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...