Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل- ايرنا- مجمع انتخاباتي هيات شمشير بازي استان اردبيل هادي صباغي را دوباره به عنوان رئيس اين هيات به مدت چهار سال انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، مجمع انتخاباتي هيات شمشيربازي استان اردبيل روز چهارشنبه با حضور اعضاي مجمع و درغياب مسئولان فدارسيون در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده اردبيل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس هيات شمشيربازي استان اردبيل گفت: در سال هاي اخير شمشير بازي استان رشد قابل توجهي داشته است و رتبه استان در بين 24 هيات کشور از 21 به سوم ارتقا يافته است .
هادي صباغي افزود: بر اساس ارزيابي هاي اداره کل ورزش و جوانان در بين هيات هاي ورزشي استان نيز هيات شمشير بازي در سالهاي اخير جزو سه هيات برتر ورزشي بوده است.
وي با اشاره به اينکه چندين سال متوالي است که تعداد شمشيربازان دعوت شده استان به اردوي تيم ملي سير صعودي نسبت به قبل داشته است، بيان کرد: امسال 44 مورد شمشير بازان استان از سوي فدراسيون به اردوي تيم ملي دعوت شده اند.
وي با بيان اينکه امسال در تمامي اسلحه ها، ورزشکاران استان موفق به کسب مدال شده اند، اظهار کرد: طي سال جاري در مسابقات کشوري شمشيربازان استان موفق به کسب 22 مدال رنگارنگ شدند.
صباغي گفت: با اينکه شمشير بازان استان بيشتر در سنين نوجوانان و جوانان فعال هستند اما در مسابقات ليگ برتر کشور حضور دارند و همه اعضاي تيم استان نيز افراد بومي هستند.
رئيس هيات شمشير بازي استان اردبيل استعداد يابي را از الويت هاي هيات شمشير بازي عنوان کرد و افزود: در اين رابطه با آموزش و پرورش ارتباط مستمر و تنکاتنگ داريم و تفاهمنامه همکاري نيز در اين زمينه به امضاء رسيده است.
وي تلاش براي ميزباني مسابقات کشوري و ميزباني اردوهاي تيم ملي شمشيربازي را از ديگر الويت هاي هيات شمشيربازي استان برشمرد.
صباغي حضور بخش خصوصي در هيات رئيسه جديد استان، راه اندازي هيات شمشيربازي شهرستان نمين، احداث خانه شمشير بازي در شهرهاي استان، برگزاري منظم مسابقات و ليگ استان و حضور در تمامي مسابقات کشوري را از جمله ديگر الويت هاي هيات شمشيربازي استان عنوان کرد.
در اين مجمع انتخاباتي که تنها يک کانديدا داشت هادي صباغي با کسب 15 راي از مجموع 16 راي ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئيس جديد هيات شمشيربازي استان اردبيل انتخاب شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سيفعلي موسي زاده
6130/6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم دبیر جشنواره پوپک عظیم پور، صفرعلی محمد زاده و شهرزاد مبرهن به عنوان اعضای هیات انتخاب جشنواره خیمه شب بازی معرفی شدند.

این هیات سه نفره از ۱۶ اردیبهشت سال جاری بازبینی نمایش‌های رسیده را آغاز می‌کنند.

آثار رسیده به این جشنواره از تهران و استان‌های مختلف کشور هستند که از طریق فیلم مورد بازبینی و انتخاب قرار می‌گیرند. مطابق فراخوان جشنواره، آثار منتخب این بخش۲۰ اردیبهشت معرفی خواهند شد.

نخستین جشنواره ملی خیمه شب بازی با دبیری سیاوش ستاری در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورسلمان: بهترین مربی شمشیربازی جهان با تیم سابر کار می‌کند/ تدارک لازم را برای کسب مدال المپیک دیده‌ایم
  • ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است
  • هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند
  • ببینید | مسعود فراستی برای مست عشق شمشیر را از رو کشید؛ انتقاد تند و تیز از فیلم حسن فتحی
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد