Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-این مصدومین طی دو روز گذشته با ۵ سورتی پرواز توسط بالگردهای اورژانس هوایی بیرجند و طبس و نیز اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس خراسان‌جنوبی به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل شدند. مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های ‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: 33 نفر از مصدومین واژگونی اتوبوس زایرین ثامن الحجج در محور «دیهوک - فردوس»، ظهر امروز توسط اورژانس هوایی کشور به گچساران اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی دلخروشان»، امروز(25 بهمن‌ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مصدومین طی دو روز گذشته با ۵ سورتی پرواز توسط بالگردهای اورژانس هوایی بیرجند و طبس و نیز اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس خراسان‌جنوبی به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل شدند.

وی یادآور شد: صبح امروز این 33 مصدوم با دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و 12 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 از بیمارستان امام رضا(ع) به فرودگاه بین‌المللی منتقل و با پرواز اختصاصی توسط سازمان اورژانس کشور و با همکاری سازمان هوافضای سپاه به گچساران اعزام شدند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند

دیگر خبرها

  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند