Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@15:46:15 GMT

طرح ملی کارورزی در بهارستان به اجرا در می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۲۰۶۴

طرح ملی کارورزی در بهارستان به اجرا در می‌آید

اجرای طرح ملی کارورزی در شهرستان بهارستان طی برگزاری جلساتی با مسئولان شهرستانی قطعی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، جلسه اجرای طرح ملی کارورزی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با حضور غلامرضا آبکار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان، مختار محمدی‌نژاد گنجی رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان و جمعی دیگر مسئولان مراکز فرهنگی و هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که غلامرضا آبکار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان در این جلسه با تشریح تعاریف و کلیات طرح کارورزی، اظهار داشت: دانش آموخته دانشگاهی، کارورز، واحد پذیرنده، دامنه پوشش، شرایط احراز، مدت دوره کارورزی و هزینه آموزش کارورز، شرایط واحد پذیرنده و حمایت‌های این طرح پرداخت و خواستار مشارکت بیشتر موسسات فرهنگی، چاپخانه‌ها و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی در این طرح ملی می باشد.

محمدی‌نژاد گنجی نیز در ادامه با اشاره به قوانین طرح مذکور، تصریح کرد: این طرح شامل قوانینی نظیر پرداخت حقوق توسط اداره کار به کارورز به مدت شش ماه، دریافت بیمه مسئولیت و حوادث و عدم پرداخت حق بیمه کارورز به مدت ٢سال توسط واحد پذیرنده می باشد.

وی همچنین در رابطه با خصوصیات کارورزان در این طرح، گفت: کارورز فردی می باشد که فارغ التحصیل از یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور و حتی خارج از کشور در مقطع کاردانی به بعد بوده و سن آن‌ها نیز می بایست بین ٢٥ تا ٣٣ سال باشد و همچنین از زمان صدور مدرک آن‌ها بیشتر از ٥ سال نگذشته باشد.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان بهارستان درپایان برخی نکات را درخصوص واحدهای پذیرنده متذکر شد و افزود: واحد پذیرنده می بایست دارای مجوزهای لازم و تایید شده از دستگاه‌های مرتبط به کارش باشد و از زمان صدور مجوز نیز یکسال گذشته باشد، هر واحد پذیرنده به ازاء هر سه نفر کارمند می تواند یک کارورز داشته باشد و ساعات کاری کارورزها هم بین ٤ تا ٨ ساعت در روز متغییر است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه هریک از مسئولان حاضر در جلسه سئوالات خود را پیرامون چگونگی اجرای این طرح در سطح شهرستان بهارستان ابراز کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک

جعفر زارع اینانلو رئیس اداره گاز شهرستان آبیک گفت: با بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری که سال گذشته در شهرستان آبیک صورت گرفت، ۱۰۳۴ مورد اشتراک جدید نیز پذیرش شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تعمیرات شبکه و تعمیرات ابزار دقیق به‌صورت عملی در این شهرستان، گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۷۲۱ مورد اتصال مفصلی و ۹۴۳ مورد کوپلینگ نصب شده است.

زارع اینانلو با بیان اینکه سال گذشته از شیرآلات و اتصالات ۱۲۵ ایستگاه تقلیل فشار رفع نشتی شده است، ادامه داد: سال گذشته ۵۵ مورد از شیر‌های مفقود و مدفون شده، نمایان‌سازی و تعداد ۶۳ مورد علمک ناایمن نیز از سطح شهرستان جمع‌آوری شد.

وی گفت: همچنین ۲۵۹ مورد علمک پلی‌اتیلن و فولادی نیز در سطح شهرستان نصب شد.

رئیس اداره گاز شهرستان آبیک بیان کرد: آبیک حدود ۱۳۰۰ کیلومتر مساحت، ۲ بخش، ۵ دهستان، ۵۶ دهیاری فعال و ۱۲۶ آبادی دارد و هم و غم ما ارائه خدمات شایسته به همه این نقاط است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل