Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@00:07:49 GMT

مرگ جوان 32 ساله در تصادف کامیون با پژو 206

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۲۴۱۶

حوادث رکنا: برخورد یک کامیون با پژو 206 در جاده حادثه خیز نوشهر- رویان، مرگ یک جوان 32 ساله را درپی داشت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رئیس مرکز فوریت های پزشکیمازندران روز چهارشنبه در این باره گفت :‌ این حادثه Incident صبح امروز درمنطقه مزگا نوشهر بوقوع پیوست که راننده خودروی پژو 206 به علت شدت جرحات وارده در دم جان باخت و جوان دیگر سرنشین این خودرو برای درمان توسط تیم اورژانس به بیمارستان طالقانی نوشهر منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذکریا اشکپورافزود :‌بر اساس گزارش دریافتی از بیمارستان شهید بهشتی نوشهر حال عمومی فرد مصدوم خوب است .
جاده نوشهر - رویان به طول حدود 35 کیلومتر یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز غرب مازندران است که در بیشتر روزها بویژه در شرایط نامساعد جوی ، حوادث ناگوار رانندگی در این محور رخ می دهد.
به اعتقاد کارشناسان ، مشخص نبودن موقعیت جاده هنگام شب به خاطر نبود چراغ روشنایی ، آبگرفتگی سطح جاده براثر بارندگی شدید ، نداشتن پل Bridge عابر پیاده به اندازه کافی ، غیر استاندارد بودن دوربرگردان ها و نداشتن علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی از جمله نواقصی است که محور نوشهر به رویان را غیرایمن و پرتصادف کرده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: در پی درج خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی پراید به رودخانه چالوس و مفقود و زخمی شدن دو نفر، این حادثه فقط یک تصادف واژگونی و صرفاً خروج از جاده بوده و مفقودی در پی نداشته است.

محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به وقوع حادثه یک دستگاه پراید در جاده چالوس اظهار کرد: این حادثه صبح امروز در پی تصادف واژگونی یک دستگاه پراید در محدوده لعلجار، واقع در دوراهی ولشت بوده است.

وی افزود: تصادف مذکور صرفاً خروج خودرو از جاده بود که فقط راننده جراحت سطحی برداشته است.

فرمانده پلیس راه کندوان عنوان کرد: سرنشین وی به‌علت پرتاب شدن خودرو در محدوده ۲۰۰ متری جان سالم در برده است.

احمدی با بیان اینکه حادثه مذکور به علت برخورد با دپوی خاک حاشیه راه بوده که باعث خروج خودرو از جاده شد، گفت: بر مبنی این گزارش مراتب هرگونه خبر ضد نقیض در این زمینه منسوخ است.

وی خاطرنشان کرد: هر دو نفر پس از اعزام به بیمارستان طالقانی چالوس برابر تشخیص رئیس اورژانس چالوس ترخیص شدند.

کد خبر 746708

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد