Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی حتی به بهای نقض حقوق بشر باید یهودی باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  الکوثر: «آیلت شاکد» وزیر دادگستری اسرائیل با اشاره به لایحه قانون ملی یا دولت- ملت یهودی گفت: رژیم صهیونیستی به‌عنوان کشوری یهودی باید حقوق مدنی و نه ملی برابر را اعمال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس لایحه قانون ملی که روز دهم ماه می سال 2017 در شور اول به تصویب رسید، وضعیت رژیم صهیونیستی را به‌عنوان میهن ملی مردم یهود قانونی می‌کند و بر رسمی بودن زبان عبری و پایتخت بودن اورشلیم تأکید می‌کند. این لایحه هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

شاکد طی سخنرانی برای کنگره در مورد یهودیت و دموکراسی، گفت: "اگر چند سال پیش مانعی در مرز مصر ایجاد نمی‌شد اکنون شاهد نوعی از تصرف خزنده از سوی آفریقایی‌ها بودیم."

وی افزود: "باید اکثریت یهودی را حتی به بهای نقض حقوق بشر حفظ کرد." با این حال، وی گفت که حفظ اکثریت یهودی باید تا جایی که ممکن است موازی با دموکراسی باشد.

شاکد مدعی شد دولت نه به دلایل جمعیتی بلکه تنها به دلایل امنیتی از این قانون دفاع می‌کند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، همزمان با حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و یورش‌های پیاپی ارتش این رژیم به منطقه‌های مختلف کرانه باختری، تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به حریم مقدس مسجدالاقصی نیز ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در سومین روز از عید یهودی موسوم به «پسح» تاکنون بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست حریم مبارک مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده شهرک‌نشینان صهیونیست در ورودی «باب القناطین» مسجدالاقصی آیین‌های یهودی را اجرا کرده‌اند.

اوقاف اسلامی فلسطین نیز ضمن تایید این خبر از اجرای آیین‌های یهودی از سوی شهرک‌نشینان در محوطه مسجدالاقصی خبر داد و اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی مانع از حضور فلسطینیان در این محل مقدس شده است.

کد خبر 6088320

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند
  • رئیسی: اگر اسرائیل بار دیگر به خاک ایران تعرّض کند، معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند