Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش دانش مخاطب نسبت به خطبه حضرت زهرا (س) و افزایش اطلاعات مخاطب درباره نقد سازنده با توجه به متن خطبه حضرت از جمله اهداف این ویژه برنامه است.

تحلیل خطبه فدکیه از منظر گفتمان انتقادی و ارائه الگو برای نقد سازنده و تاثیرگذار، خوانش بخش هایی از کتاب کشتی پهلو شکسته، خطبه خوانی، معرفی کتاب های تفسیری، روایی و شرح خطبه فدکیه از آیتم های این ویژه برنامه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحلیل خطبه فدکیه از منظر گفتمان انتقادی و ارائه الگو برای نقد سازنده و تاثیرگذار توسط کارشناس حاضر در استودیو از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی است که به تهیه کنندگی مونا توسلی، گویندگی فریال ترکاشوند، کارشناسی حجت الاسلام مسعودی و و روایت گری آدینه الهیاری و رضا خضرایی از روز 28 بهمن ماه ساعت 21:10 به مدت 45 دقیقه تقدیم مخاطبان رادیو قرآن خواهد شد.

ویژه برنامه «یک آیه آفتاب» با محوریت آیاتی که در شأن حضرت زهرا(س) است، از 28 تا 30 بهمن ماه ساعت 8:55 تقدیم شنوندگان می شود.

قطعه نمایشی فدک با موضوع «ماجرای باغ فدک از آغاز تا پایان» 30 بهمن ماه ساعت 12:40 پخش می شود.

برنامه صبحگاهی مهر تابان نیز هر روز با یک آیتم با عنوان سیره فاطمی در خصوص اخلاق حضرت زهرا (س) به سوگواری حضرت فاطمه(س) خواهد پرداخت.

ویژه برنامه نور درخشان نیز از 28 تا 30 بهمن ماه با توجه به آیات 24 سوره مبارکه آل عمران،17 سوره مبارکه اسراء،59 سوره مبارکه حشر به موضوع سیره و شخصیت شناسی حضرت زهرا (س) می پردازد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «مثبت ۱۲» روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه موضوع آگاهی بخشی نوجوانان از ملیت، جغرافیا و تمدن کشور اختصاص دارد. این برنامه به مناسبت روز ملی خلیج فارس این موضوع را دستمایه قرار داده تا به نوجوانان آموزش بدهد که چگونه حافظ کشور به لحاظ جغرافیا، تمدن و ... باشند.

این برنامه با حضور سایناز مودت، روانشناس تخصصی کودک و نوجوان پخش می‌شود. برنامه "مثبت ۱۲" مجری ندارد و به این صورت است که سه نوجوان در برنامه حضور دارند و آن‌ها پیامک‌هایی که نوجوانان به برنامه ارسال می‌کنند را بازخوانی می‌کنند.

پرند مالکی، یاسمین و حسن دولابی سه نوجوانی هستند که سوالات نوجوانان را بازخوانی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

برنامه مثبت ۱۲ به سوالات نوجوانانی پاسخ می‌دهد که دوست دارند پدر و مادرشان بیشتر درک شان کنند. برنامه مثبت ۱۲ روی سخن اش با والدین است و درباره ارتباط موثر با فرزندشان راهکار‌های ساده را در اختیار می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی