Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات آمریکایی می‌گویند که پلیس و سرویس‌های اضطراری برای رسیدگی به گزارشاتی مبنی بر تیراندازی مقابل مقر آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)، در «فورت مید» ایالت «مریلند» به محل اعزام شده‌اند.

خبرگزاری فارس: پلیس و سرویس‌های امنیتی آمریکا از تیراندازی مقابل مقر آژانس امنیت ملی آمریکا در «مریلند» خبر دادند.

مقامات آمریکایی می‌گویند که پلیس و سرویس‌های اضطراری برای رسیدگی به گزارشاتی مبنی بر تیراندازی مقابل مقر آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)، در «فورت مید» ایالت «مریلند» به محل اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش‌ها حاکی از آن است که چندین نفر در این حادثه زخمی شده‌اند.

حادثه فوق اوایل چهارشنبه صبح به وقت محلی به وقوع پیوست و تماس‌هایی با نیرو‌های امنیتی برای گزارش تیراندازی در نزدیکی درب بازدیدکنندگان مقر آژانس امنیت ملی آمریکا در فورت مید برقرار شد.

جزئیاتی درباره این حادثه هنوز منتشر نشده است.

بنا بر گزارشات اولیه، دستکم سه نفر در این حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، اما هیچ اشاره‌ای به ادامه یا توقف تیراندازی نشده است.

هنوز آمار رسمی درباره تعداد زخمی‌های این حادثه، هویت آن‌ها یا وضعیت مظنون این تیراندازی منتشر نشده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که در برخی موارد، تعدادی نیز جان خود را از دست می‌دهند، اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره نیز حاضر نشد قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور وضع کند.

در حال تکمیل... لینک کوتاه خبر: farda.fr/003HrS

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت

مصیب آسیابانی گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

دادستان منوجان  افزود: در همان دقایق اولیه با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی متهم شناسایی و دستورات قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شد. 

وی تصریح کرد: ۴ مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. 

آسیابانی بیان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ضارب در منزل مسکونی خود پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی کرده و از صحنه جرم متواری شده است.

مقامات قضایی و امنیتی طی یکسال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده اند و درحادثه اخیر نیز کنترل نکردن خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته‌ای در وقوع این حادثه داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا