Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@18:10:57 GMT

نگاهی به دیوار«دوستت دارم»درشهرزیبای پاریس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۲۵۹۲

نگاهی به دیوار«دوستت دارم»درشهرزیبای پاریس

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، دیوار «دوستت دارم» در مرکز باغ Abbesses واقع در مونمارت شهر پاریس قرار شده است و حدود ۴۰ متر مربع وسعت دارد. این دیوار مجموعا از ۶۱۲ کاشی لعاب‌دار ساخته شده و عبارت «دوستت دارم» بیش از یکهزار بار به ۳۰۰ زبان مختلف روی آن نوشته شده است.

فردریک بارون و کلر کیتو، دو هنرمندی هستند که این دیوار جالب‌توجه را پدید آورده‌اند و هدف از این اجرای این ایده، ساخت محلی برای تجمع عاشقان و دلداده‌ها از سراسر جهان است تا با همکاری هم بنای یادبودی ابدی از عشق خود بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارون با مراجعه به سفارت‌خانه کشورهای مختلف از آنها درخواست کرده تا این جمله زیبا و دوست‌داشتنی را روی کاغذ برایش یادداشت کنند و بدین طریق توانسته این عبارت را به ۳۰۰ زبان زنده دنیا در اختیار داشته باشد.

فردریک بارون، در مرحله بعدی از کلر کیتو درخواست کرده تا با هنر خود این عبارت‌ها را به همان شکل و با همان دست‌خط‌ها روی دیوار خوشنویسی کند. نتیجه این کار نیز چیزی شده که در زیر مشاهده خواهید کرد.

نکته جالب توجه دیگر در مورد این دیوار رنگ‌های قرمزی است که به صورت پراکنده در سرتاسر آن دیده می‌شود. به گفته بارون، این‌ها تکه‌های شکسته شده‌ی قلب آدمی هستند که از هم جدا شده و دور افتاده‌اند و این دیوار سعی دارد آنها را به هم رسانده و متصلشان کند.

 

 

 

روزیاتو

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود

برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»