Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره محیط‌ زیست شهر تهران با اشاره به کشف ۳ لاشه کاکائی در اطراف دریاچه چیتگر که از پرندگان مهاجر بودند، گفت: براساس اعلام سازمان دامپزشکی این پرندگان به آنفلوانزای فوق حاد بوده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزای دانشجو،محمدحسین بازگیر اظهارکرد: هفته گذشته محیط‌بانان و کارشناسان محیط‌زیست در گشت‌هایی که از دریاچه شهدای خلیج‌فارس،حاشیه رودخانه کن، ارتفاعات شمالی شهر و  اراضی جنوب تهران داشتند، لاشه سه کاکائی را کشف و برای بررسی به دامپزشکی تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس بررسی‌ها  کاکائی‌ها به بیماری آنفلوانزای فوق حاد مبتلا بودند، افزود: به همین منظور با همکاری شهرداری تهران بنرهایی برای اطلاع‌رسانی به شهروندان در این محدوده نصب شده و در حال حاضر این محدوده تحت نظارت قرار دارد. ماموران سازمان محیط‌ زیست نیز گشت‌ها و پایش‌های خود را در اطراف رودخانه‌ها به‌ویژه در محدوده کن و دریاچه ورزشگاه آزادی انجام می‌دهند.

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران ضمن توصیه به شهروندان تهرانی خاطرنشان کرد: در هیچ شرایطی پرندگان وحشی را لمس نکنند و در صورت مشاهده لاشه آن‌ را به سازمان محیط‌زیست و دامپزشکی اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد

رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه بارش‌های اخیر وضعیت خوبی داشتند، گفت: در رابطه با حقابه هیرمند، حدود ۶۰میلیون مترمکعب آب رهاسازی شده است.

به گزارش مشرق، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: بر اساس توافقات قبلی با هیئت حاکمه افغانستان قرار شد موضوع حقابه تالاب‌ها از بحث قراردادهای قبلی کاملاً تفکیک و جدا شود.

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر وضعیت خوبی داشتند، افزود: در رابطه با حقابه هیرمند، حدود ۶۰ میلیون مترمکعب آب رهاسازی شده است.

رییس سازمان محیط زیست بیان داشت: اگر بتوانیم انحراف به‌سمت گوددره را مسدود کنیم وضعیت تالاب‌ها بهتر و مناسب‌تر خواهد شد.

در حال تکمیل... .

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان