Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید محمد باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین کشور که برای جانمایی محل تدفین شهیدان گمنام به استان مرکزی سفر کرده بود در شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: اول اسفند ماه امسال، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) پیکر ۳۰۰ شهید دفاع مقدس اعم از گمنام و شناسایی شده در ۲۹ استان کشور تدفین و خاکسپاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار باقرزاده افزود: از میان شهدای تازه تفحص شده، ۳۴ شهید گمنام با آزمایشات DNA شناسایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این ایام، ۱۰ نقطه از استان مرکزی میزبان پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس خواهد بود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: تاکنون محل خاکسپاری و جانمایی تدفین شهدا در شهر‌های زاویه، خشکرود، رازقان از توابع شهرستان زرندیه، غرق آباد ساوه، حوزه جامعة المصطفی آشتیان، تلخاب و خنجین فراهان مورد بازدید قرار گرفته است.

انتهای پیام / ج

تشییع پیکر ۳۰۰ شهید دفاع مقدس در روز شهادت حضرت زهرا (س)

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری افزود: ۱۷۷ گلزار شهید در استان ساماندهی شده و ۵۶ اماکن مقدس در دست اقدام است.
وی با اشاره به نقش ویژه عشایر در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یادواره شهدای شاخص عشایری چهارمحال و بختیاری با هدف شناسایی بیشتر این شهدا برگزار شود..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات-عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و دانش آموز شهید ظفر خالدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ کشور انتخاب شده‌اند و کوچکترین رزمنده دفاع مقدس محور این یادواره است.

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش