Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:40:45 GMT

افتتاح نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۳۲۶۵

افتتاح نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در شهرکرد

شهرکرد-ایرنا- هشتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی 9 استان کشور روز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان در آیین آغاز بکار نمایشگاه لوازم خانگی اظهار کرد: در این نمایشگاه محصولاتی نظیر فرش، انواع ماشین های لباس و ظرفشویی، یخچال و فریزر، تلویزیون، لوستر، میز ناهار خوری، کالای خواب و ملزومات آشپزخانه در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع و در 112غرفه عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد مسعودی افزود: این نمایشگاه با حضور تولید کنندگانی از استانهای همدان، یزد، کرمانشاه، اردبیل، تهران، قزوین، آذربایجان غربی و شرقی و چهارمحال و بختیاری تا 29 بهمن ماه جاری دایر است.
وی زمان بازدید علاقه مندان از نمایشگاه لوازم خانگی را از ساعت 15 تا 21 اعلام و اظهار کرد: محصولات این نمایشگاه با هشت تا 20 درصد تخفیف بصورت پیش فروش عرضه می شود.
مسعودی ادامه داد: سالانه بین 18تا20 نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود که هر نمایشگاه حدود 6 هزار بازدید کننده دارد.
در سال جاری 14 نمایشگاه مبلمان و تجهیزات دکوراسیون داخلی ، فرش ،مادر کودک و نوزاد،شب یلدا ، صنایع دستی ، محصولات فرهنگی و صنعت ساختمان در این محل برگزار شده است.
خبرنگار:شکوفه سلیمانی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
8125/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری

کلنگ‌زنی مجتمع پرورش اسب ۲هزار راسی شهرکرد، افتتاح گلخانه ۴۷۰۰ متری سبزی و صیفی هفشجان، آغاز عملیات گازرسانی مجتمع دامپروری شهر کیان و افتتاح کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان شهرکرد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080590 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!