Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:09:06 GMT

بازداشت عامل آتش سوزی در شرکت برق ناحیه ٢مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۳۵۹۶

بازداشت عامل آتش سوزی در شرکت برق ناحیه ٢مشهد

مشهد- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: عامل آتش سوزی در شرکت برق ناحیه 2مشهد بازداشت شد.

قاضی حسن حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرد صبح امروز با مراجعه به این شرکت مبادرت به آتش زدن دفتر رئیس شرکت کرده بود.
وی با بیان اینکه در این حادثه 2 نفر از کارکنان این شرکت مصدوم شدند، اظهار کرد: علت اقدام فرد مزبور قطع انشعاب برق خانه وی به علت بدهی قبلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هر چند به وی مهلت پرداخت نیز داده شده بود ولی او به این اخطارها بی توجهی کرد.
صبح امروز یکی از مشترکان بدهکار شرکت توزیع نیروی برق مشهد با در دست داشتن مقداری بنزین به ساختمان امور برق ناحیه 2 این شهر مراجعه و پس از مشاجره اقدام به پاشیدن بنزین و آتش زدن اتاق مدیر این اداره کرد و از محل متواری شد.
در این آتش سوزی مدیر امور برق ناحیه 2 مشهد و یکی از کارکنان آن دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال یافتند.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7505 / 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمبولانس دریایی در جزیره خارگ راه‌اندازی می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عباس غریبی در آستانه هفته سلامت به بیمارستان صنعت نفت خارگ رفت و در نشست با کارکنان این بیمارستان، گفت: با توجه به جایگاه ویژه و استراتژیک جزیره خارگ باید به‌دنبال تقویت حوزه بهداشت و درمان در این جزیره باشیم.

وی افزود: در همین راستا به‌دنبال احیای مصوبه‌های فراموش شده رفتیم که یکی از مهمترین آنها اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ بود که با تلاش مسئولان استان و حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت این مهم اتفاق افتاد.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ به نگاه ویژه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به ساکنان محیط پیرامونی اشاره و بیان کرد: مراحل قانونی راه اندازی این آمبولانس در شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حال انجام است و درتلاشیم بدون شتاب‌زدگی ناوگان این شرکت را به آمبولانس دریایی با استاندارد‌های روز و مورد تأیید حوزه بهداشت و درمان مجهز کنیم.

وی به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم بهداشت و درمان صنعت نفت اشاره کرد و گفت: این جزیره به‌عنوان شریان حیاتی صادرات نفت کشور در کنار مردم ساکن، میزبان کارکنان شرکت‌های نفتی است که وجود بیمارستان صنعت نفت سبب ایجاد آرامش خاطر برای مردم بومی، کارکنان و خانواده‌های آنها بوده و دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است.

غریبی به تلاش‌های انجام شده برای تقویت شاخص‌های بهداشت و درمان جزیره خارگ از جمله بهبود وضعیت اورژانس هوایی اشاره و اظهار کرد: باید به‌گونه‌ای فعالیت کنیم که مردم، کارکنان و خانواده‌های آنان احساس آسایش و اعتماد داشته باشند و نیاز‌های بهداشتی و درمانی آنان تامین شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران همچنین گفت: با توجه به نیازسنجی در حوزه بهداشت و درمان، مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران اقدام به خرید ۲ دستگاه تجهیز بیمارستانی شامل رگیاب و کانتینر ۱۶ لیتری درمان ضایعات پوستی کرده و در راستای ایفای تعهدات اجتماعی این شرکت به بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری
  • تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون
  • آمبولانس دریایی در جزیره خارگ راه‌اندازی می‌شود
  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری در شرق تهران