Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:20:30 GMT

مدیرعامل جدید آب وفاضلاب استان قزوین معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۳۶۵۲

مدیرعامل جدید آب وفاضلاب استان قزوین معرفی شد

قزوین- در مراسمی با حضور معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور داراب بیرانوندی به عنوان مدیرعامل جدید آب و فاضلاب استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور علی اصغر قانع معاون سازمان مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور، پاک ضمیر مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، مدیران صنعت آب و برق استان ضمن تقدی از خدمات ۴ ساله احمد هجرانفر مدیرعامل سابق، داراب بیرانوندی به عنوان مدیرعامل جدید آب و فاضلاب شهری استان قزوین معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم احمد هجرانفر مدیرعامل سابق شرکت ابفای استان قزوین گفت: اجرای طرح های فاضلاب توسط بخش خصوصی با هدف جمع آوری فاضلاب از محیط و کاهش آلودگی زیست محیطی و کمک به سلامت مردم و جلوگیری از آلوده کردن محیط و منابع سالم آب و سپس تصفیه و استفاده داز این منابع آبی در فرآیند های کشاورزی و صنعتی و فضای سبز و احیای تالاب هاست.

وی اضافه کرد: در این راستا شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با خدمت رسانی به ۲۶ شهر، جمعیتی بالغ بر ۹۵۲ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده است.

هجرانفر تصریح کرد: همچنین خدمات جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب ۱۰ شهر استان با پوشش ۶۲ درصد جمعیت شهری با جمعیت ۵۹۴ هزار و ۱۳۴ نفر با بهره گیری از منابع مالی در اختیار و اتکا به نیروی انسانی توانمند و متخصص و کارآمد، هماهنگ با دانش روز توسط این شرکت درحال اجراست.

وی بیان کرد: در اجرای اقتصاد مقاومتی با کمک بخش خصوصی احداث هشت تصفیه خانه فاضلاب در استان اجرایی می شود که ساخت تصفیه خانه محمود آباد نمونه با ۲۰ میلیارد تومان تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

در ادامه داراب بیرانوندی مدیرعامل جدید آبفای استان هم گفت: در شرایطی که با کمبود منابع آبی مواجهیم منطقی نیست ۹۰ درصد آب در بخش کشاورزی مصرف شود و نتوانیم از همه ظرفیت های آبی که قابل استفاده مجدد است استفاده کنیم.

بیرانوندی تصریح کرد: استفاده از منابع ابی پساب و آبهای برگشت پذیر در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد و ما هم در استان قزوین این طرح ها را با جدیت پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.

در این مراسم از خدمات ۴ ساله احمد هجرانفر تقدیر و داراب بیرانوندی به عنوان مدیرعامل جدید آبفای شهری استان قزوین معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری

اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین در سال‌های اخیر عملیات بهسازی و ساماندهی کمربندی نسیم شمال این شهر را در ۲ فاز به انجام رسانده بود و فاز سوم این طرح نیز با تخصیص اعتبارات لازم مورد بهسازی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بهسازی کمربندی نسیم شمال، ۴۰ درصد ترافیک را در تقاطع‌های جنوب و جنوب غربی شهر قزوین را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد و هم اکنون عرض مسیر از ۱۰ متر به ۱۴ متر افزایش یافته و تعداد خطوط و وضعیت آن هم مناسب سازی شده است.

به گفته عرشیان، امیدواریم با احداث کمربندی‌های دفاع مقدس و بهسازی نسیم شمال، ۲ کمربندی شرقی و غربی به هم متصل شوند تا شرایط متفاوت تری را بتوانیم در حوزه ترافیک شهر قزوین ایجاد کنیم.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه این مسیر اتصال دهنده مسیر‌های درون شهری و برون شهری است، بهره برداری از آن می‌تواند شرایط را علاوه بر کنترل ترافیک درون شهری، برای ساکنان برخی مناطق از جمله کوثر و مینودر و همچنین جاده تاکستان و رشت بهبود ببخشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: شهرداری در خصوص اجرای طرح بهسازی کمربندی نسیم شمال نگاه ویژه‌ای نیز به مناطق جنوبی شهر قزوین نیز داشته چرا که بسیاری از شهروندان از اجرای بیشتر طرح‌های عمرانی در نقاط شمالی شهر گله‌مند بودند که انجام این طرح توانست تا حدود بسیار زیادی رضایت شهروندان جنوب شهر را نیز به همراه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین