Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:04:25 GMT

موضوع مصدومیت دانش آموز مشگین شهری تحت بررسی است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۳۷۴۷

موضوع مصدومیت دانش آموز مشگین شهری تحت بررسی است

اردبیل - ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن تایید خبر مروبط به مصدوم شدن یک دانش آموز مشگین شهری در یکی از مدارس این شهرستان از اعزام این دانش آموز به مرکز استان برای انجام معاینات بیشتر خبر داد.

مهدی زیادپور دانش آموز دبیرستان طالقانی شهرستان مشکین شهر روز سه ششنبه بر اثر یک حادثه که گفته می شود بر اثر تنبیه دبیر ادبیات دبیرستان طالقانی مشگین شهرروی داده دچار مصدومیت شده و برای درمان به شهرستان اردبیل اعزام شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا ، احمد ناصری با تکذیب اخبار مندرج در کانال های تلگرامی مبنی بر به کما رفتن این دانش آموز افزود: موضوع مصدومیت این دانش آموز تحت بررسی بوده و به محض حصول نتیجه و روشن شدن ابعاد مساله افکار عمومی در جریان قرار خواهند گرفت.
وی بیان کرد: در صورت محرز شدن تخطی دبیر مربوطه، پیگیری های قانونی انجام و مراحل آن طی خواهد شد.
خانواده مهدی زیادپور دانش آموز آسیب دیده مدعی هستند که که وی روز سه شنبه توسط یکی از دبیران ادبیات دبیرستان طالقانی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در این حین سرش نیز به زمین برخورد کرده است.
در این حال مدیر مدرسه طالقانی مشگین شهر با انتشار این خبر، هر گونه تنبیه مهدی زیاد پور دانش آموز کلاس اول این دبیرستان را تکذیب کرده است. خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7117

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

علی درویشی روز پنجشنبه در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان های بدره و ملکشاهی با بیان اینکه ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند اظهار کرد: از این تعداد این اداره متولی برگزاری آزمون برای پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی با بیان اینکه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی امروز و فردا برگزار می شود افزود: در ۶ شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

وی یاداور شد: از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی