Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@18:55:53 GMT

دخترانی که دیگر رمقی برای پا به توپ شدن ندارند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۳۷۴۹

خرداد: این جا خوزستان است؛ استانی زرخیر و مملو از ثروت که البته کسی توانایی حمایت از تیم فوتبال بانوان آن را در لیگ برتر کشور ندارد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، برخلاف این که تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با شروع نیم فصل دوم و کسب تجربه بیشتر نسبت به نیم فصل اول، اکنون پوست انداخته و بازی به بازی بهتر می شود و در هر دیدار نیز با تعصب مثال زدنی بازیکنانش به دنبال کسب سه امتیاز است ولی همچنان با بی‌مهری مسوولان مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال باید روز جمعه در دیدار معوقه و خارج از خانه رو در روی سیرجان قرار بگیرد و اکنون شنیده می شود که دختران استقلالی در اقدامی منحصر به فرد از سوی مسوولان این باشگاه و همچنین بی توجهی دیگر مسوولان از جمله هیات فوتبال استان، باید مسیر سخت و طاقت‌فرسا تا سیرجان را با اتوبوس طی کنند زیرا هیچ مسوولی از عهده تهیه پول بلیت هواپیما برای سفر این تیم بر نمی‌آید. نکته قابل توجه این است که مدتی پیش نیز همین دیدار با سیرجان به دلیل بی مسوولیتی مسوولان جهت اعزام به موقع تیم، معوقه اعلام شد.
استقلالی‌ها که روز گذشته بازی‌شان برابر آذرخش به دلیل گرد و خاک نیمه تمام ماند، پس از بازی با سیرجان در روز جمعه، باید روز دوشنبه هفته آینده نیز در کرمان رو در روی بم قرار بگیرند و چند روز بعد یعنی پنجم اسفندماه هم به مصاف تیم خوب سپاهان بروند؛ بازی های فشرده برای تیمی که مصدومان بسیار دارد ولی پزشک و فیزیوتراپ ندارد! مهم تر از همه این که این تیم حامی ندارد و این دختران، تنها برای دل خودشان پا به توپ می شوند.  
شاید اعزام به موقع به مسابقات آن هم با هواپیما برای مسیرهای طولانی همچون سیرجان، حداقل کاری است که می توان برای این دختران با تعصب که با جان و دل برای اعتلای فوتبال بانوان خوزستان بازی می کنند، انجام داد.
سوال تمام این دختران این است که آیا خود این مسوولان می توانند مسیر اهواز تا تهران را که به مراتب مسافت آن کمتر از سیرجان است با اتوبوس طی کنند؟ چرا پس از بی توجهی‌های بسیار باشگاه استقلال خوزستان که به نظر می رسد دیگر هیچ تمایلی به تیم داری در بخش آقایان و بانوان ندارد، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، هیچ اقدام موثری برای رفع مشکلات این تیم یا مجاب کردن باشگاه به تیم داری به روش صحیح نداشته است؟
همین دختران با غیرت، روز گذشته در حالی که خاک، خوزستان را احاطه کرده بود و چشم، چشم را نمی دید و نفس کشیدن سخت بود، با جان و دل برابر آذرخش بازی کردند و دو گل زیبا هم به ثمر رساندند تا شاهد خوشحالی هواداران خود باشند. آیا اکنون اینگونه رفتار کردن با این دختران که تاکنون پولی هم از باشگاه دریافت نکرده‌اند، درست و منطقی است؟
گفته می شود فدراسیون فوتبال نیز مبلغی به حساب هیات فوتبال برای حمایت از این تیم واریز کرده است و شاید اگر همین پول زودتر در اختیار تیم قرار داده شود، مرهمی بر تمام زخم های حاصل از این تیم داری به شیوه نامناسب باشد.
دختران فوتبالیست خوزستانی تا این جای رقابت ها، خود و غیرت شان را ثابت کرده اند و عملکرد خوب این تیم در چند هفته سپری شده از نیم فصل دوم گواه همین موضوع است. به نظر می رسد اینک نوبت مسوولان است که در برابر این همه تلاش، زحمت، تعصب و غیرت، قدمی برای به حداقل رساندن مشکلات این تیم بردارند. 
اما به راستی این همه سکوت و بی توجهی مسوولان برای چیست؟ این دختران از این همه نگاه تبعیض‌آمیز مسوولان و وعده هایی که تاکنون محقق نشده، خسته اند. آن ها چشم اتنظار مسوولی هستند که بیاید و پای درددل آن ها بنشیند و کمی درک‌شان کند. برچسب ها: خوزستان ، زنان ، فوتبال

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم شامگاه شنبه در نشست خبری پیرامون مسائل فوتبال استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط حال حاضر سه تیم خوزستانی در لیگ برتر، اکنون وقت حمایت است و همه باید برای حفظ سهمیه‌های استان حمایت همه جانبه داشته باشیم.

وی افزود: استادیوم تختی اهواز از نظر روشنایی محوطه، مسیر پیاده‌روی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و ساختمان مدیریت تغییرات بسیاری پیدا کرد و تنها دکل‌های روشنایی آن باقی مانده است که با توجه به اینکه اعتبار آن ۱۶ فروردین ماه سال جاری ابلاغ شد فعلاً در فرایند مناقصه است که امیدوارم هرچه سریع‌تر این مهم مقرر شود و این استادیوم به چرخه خدمت برگردد.

بنی تمیم با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز عنوان کرد: ورزشگاه غدیر پس از ۶ سال که به حالت متروکه بود، با پای کار آمدن باشگاه استقلال خوزستان و گروه ملی به چرخه خدمت بازگشت.

بنی تمیم در ادامه گفت: امیدواریم شرایط ورزشگاه ملاثانی به صورتی پیش برود که استقلال آبی پوش ملاثانی بتواند از فصل آینده در شهر خود از حریفانش میزبانی کند.

مدیر کل ورزش جوانان خوزستان، درباره حمایت از تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی نیز اظهار کرد: ما پای این تیم بوده و هنوز هستیم. حتی به این تیم کمک مالی هم داشته‌ایم و در مقطعی من به رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، اجازه ندادیم امتیاز این تیم از استان خوزستان خارج شود.

کد خبر 6090512

دیگر خبرها

  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران