Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه شهرستان مهاباد گفت: امسال بسیج سازندگی سپاه این شهرستان برای اجرای طرح های محرومیت زدایی در روستاهای دور افتاده شامل پل سازی، راه روستایی، آبرسانی، ساخت خانه برای ایتام و مساجد بیش از 6 میلیارد ریال هزینه کرده است.

به گزارش ایرنا سردار دلاور رنجبر زاده روز چهارشنبه در مجمع عالی بسیج مهاباد افزود: مرحله دوم طرح های محرومیت زدایی در مناطق شهری حاشیه نشین و کم برخودار با ساخت 2 سالن ورزشی به ارزش یک میلیارد ریال به همراه برنامه های آموزشی و پرکردن اوقات فراغت جوانان در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در سال آینده نیز با موافقت مسئولان استانی و در قالب طرح های محرومیت زدایی، خدمات رفاهی بهتر و بیشتری ارائه می شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد نیز گفت: بسیج و نیروهای مردمی از اوایل انقلاب با فداکاری و خودگذشتگی در پیروز شدن انقلاب اسلامی همواره در صحنه حضور داشتند و امروزه نیز برای رفع و کمتر شدن مسایل و مشکلات جامعه گام برمی دارند.
ایرج شجاعی با اشاره به اینکه دولت در تئوری های فکری و عملی در سطح مطلوبی قرار دارد، اظهار کرد: عملیاتی کردن آموخته های علمی و دیدگاه ها مشکل اصلی جوانان امروز ما است.
وی ادامه: هر ساله مقاله های نخبگان ملی کشور جزو مدال آوران عرصه علمی جهان بوده اما استفاده از آن در صنعت و توسعه کشور کمتر دیده شده است.
شجاعی با اشاره به اینکه همیشه بین طرح های خلاقانه و اجرا کردن آن در جامعه فاصله وجود دارد، افزود: جوانان فارغ التحصیل ما باید توان استفاده از دانش خود بصورت کارآفرینی و اجرای عملی آن را داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه محله های حاشیه نشین، مبدا آغاز آسیب های اجتماعی است، گفت: عدالت اجتماعی و جلوگیری از شمالی جنوبی شدن شهر باید با رسیدگی و ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی، آموزشی و ورزشی به این مناطق حفظ شود.
وی گفت: 50 هزار نفر جمعیت در 320 هکتار سکونت گاه های غیر رسمی و 20 هزار نفر از جمعیت در 60 هکتار از بافت فرسوده در سطح شهرستان مهاباد زندگی می کنند که در این مناطق علاوه بر اجرای طرح های عمرانی باید در بخش مقابله با آسیب های اجتماعی نیز برنامه ریزی شود.
به گزارش ایرنا هشت کارگروه تخصصی در مجمع عالی بسیج مهاباد شامل کارگروه های علمی، پژوهشی، اقتصادی سازندگی، تربیتی اخلاقی، فرهنگی سیاسی، بانوان و خانواده، سلامت، اجتماعی و ورزشی فعالیت دارند.
در این مراسم همچنین تعدادی از بسیجیان فعال مجمع مورد تجلیل قرار گرفتند؛ مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3072/3093
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.    وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۰ نفر قاچاقچی و ۱۷ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۵۱ دستگاه انواع خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف کردند.   خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۰ نفر به جرم سرقت و ۱۸۳ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۷۵ مورد حکم جلب اجرا شد.   فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم وبا مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی