Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت:از ابتدای امسال تاکنون بیش از 14 درصد تماس ها با اورژانس شیراز یعنی 77 هزارو 385 مورد از طرف مزاحم های تلفنی بوده است.

دکتر محمدجواد مرادیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ وقت، هزینه و نیروی امدادی اورژانس شیراز را این تماس های مزاحمان هدر داده و همچنین می تواند خسارت های جانی برای شهروندان در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت در نظر گرفته شده برای پاسخگویی به تماس های شهروندان نیازمند به امداد، اگر تمام خطوط تلفن اورژانس اشغال شوند، سایر تماس گیرندگان برای دریافت پاسخ بایستی پشت خطوط تلفن اورژانس 115 منتظر بمانند تا از کارشناسان این مرکز پاسخ دریافت کنند.
مرادیان ادامه داد: از این رو در صورت تماس های غیر ضروری و یا در صورت ایجاد مزاحمت تلفنی ممکن است که نیازمندان واقعی دریافت امداد از دریافت پاسخ بموقع و اورژانسی محروم بمانند.
وی اضافه کرد:برخی امدادخواهان نیازمند اقدامات فوری درمانی هستند و انجام اقدامات درمانی اولیه در اسرع وقت ضمن انتقال بیمار به مراکز درمانی توسط آمبولانس در بیشتر موارد موجب نجات جان آنها می شود و تا حد بسیار زیادی از ایجاد عوارض ثانویه جلوگیری می کند.
مرادیان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه پیگیری های قضایی لازم برای مزاحمان اورژانس 115 صورت گرفته است، نیز گفت: ما نیازمند ایجاد فضای آموزشی بیشتر و نشر مطالب مورد نیاز در زمینه موارد ضرورت تماس به اورژانس هستیم تا برای امدادرسانی سریع و بموقع به نیازمندان، عملکرد مناسب تری را در ارائه خدمات فوریت های پزشکی داشته باشیم.
9873 / 1876
مصاحبه کننده: محمدامین افشارپور** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، فاطمه گودرزی گفت: فروردین امسال ۱۸ نوزاد پسر و ۱۹ نوزاد دختر در بیمارستان کیش متولد شدند و از ابتدای اردیبهشت تا امروز نیز ۱۹ نوزاد در بیمارستان متولد شدند.

وی افزود: پارسال نیز ۴۵۳ نوزاد در بیمارستان کیش متولد شدند.

کارشناس ارشد مامایی بیمارستان کیش گفت: هم اکنون پنج کارشناس مامایی در بیمارستان کیش فعالیت می‌کنند.

فاطمه گودرزی خاطرنشان کرد: پایش سلامت مادران، پایش قند خون جنین، رسیدگی به نوزاد پس از تولد، تزریق واکسن‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز و ثبت قد و وزن نوزاد از مهمترین اقدامات کارشناسان مامایی در بیمارستان کیش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • ترفند جدید کلاهبرداری/ یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها