Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@10:49:14 GMT

تبلیغات تلفنی خدمات اپراتورها متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۳۸۲۱

رویداد۲۴-مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از توقف تبلیغات تلفنی خدمات اپراتورهای ارتباطی در تماس با مشترکان خبر داد و گفت: بر اساس شکایت‌های دریافتی از مشترکان موضوع ایجاد مزاحمت تلفنی برای تبلیغات خدمات اپراتورها در رگولاتوری بررسی شده و برای توقف این نوع از تماس ها به اپراتورها تذکر داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقی افزود: ایجاد مزاحمت برای مشترکان به صورت پیامکی و یا صوتی مخالف حفظ حقوق مشترکان است و اپراتورهای ارائه کننده خدمات ارتباطی به هیچ عنوان مجاز نیستند آن را انجام دهند.

معاون رگولاتوری با تاکید به اینکه اپراتورها موظف هستند تبلیغات تلفنی خود را متوقف کنند، گفت: چنانچه مشترکان با چنین مواردی مواجه شدند می‌توانند با شماره ۱۹۵ تماس گرفته و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی       www.195.ir شکایت خود را ثبت کنند تا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با متخلفان به صورت جدی برخورد کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: در سال گذشته بیش از ۷۴هزار  تماس با سامانه ۱۴۱استان برقرار شد که بیش از ۵۰درصد این تماس ها در موضوعات تحت اختیار این اداره کل بوده و پاسخ داده شد.

منصور نصرتی  با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۵۹۱مورد تماسِ گزارش تخلف در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی ثبت شد، تصریح کرد: از این تعداد بیشترین میزان تماس به ترتیب مربوط به تخلفات ناوگان باری با ۱۷۸۳مورد، مشکلات راه ها ۱۴۰۳مورد، ناوگان مسافری ۲۷۰مورد، ترانزیت باری ۵۱مورد، ایمنی و حریم جاده ها۴۹مورد، عوارضی ها و امداد خودرو و مراکز رفاهی ۲۶مورد، پایانه های مرزی۶ مورد و پایانه مسافری نیز ۳مورد بود که همگی در کمیسیون های مربوطه رسیدگی شده است.

  این مقام مسئول  ادامه داد: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با سامانه ۱۴۱ از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و همچنین  شکایات خود در حوزه  مختلف ثبت کنند.

 

دیگر خبرها

  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱
  • مصر پیام مهم و هشدارآمیز ایران را به اسرائیل رساند
  • مصر پیام مهم و هشدارآمیز ایران به اسرائیل را رساند
  • چرا آدم فضایی‌ها را پیدا نمی‌کنیم؟
  • تاکید السودانی و بن سلمان بر لزوم توقف تجاوزات به غزه
  • جزئیات تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو فاش شد
  • تماس تلفنی بایدن با عبدالله دوم
  • قطع ارتباط تلفنی ۴ هزار مشترک زنجانی به دلیل خسارت کابل
  • پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی
  • پاسخگویی به بیش ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱