Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@23:36:44 GMT

 برد دلچسب استقلال اهواز در حضور هواداران

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۳۹۵۹

صراط: تیم استقلال اهواز در حضور هواداران خود توانست تیم شهرداری بندرعباس را با نتیجه پر گل ۳ بر صفر از پیش رو بردارد.

به گزارش تسنیم، تیم محبوب استقلال اهواز امروز چهارشنبه 25 بهمن ماه سال 1396 امروز در یک دیدار خانگی میزبان تیم شهرداری بندرعباس بود.

در این بازی که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد شاگردان علی خوش‌ذات توانستند در یک دیدار تماشایی حریف خود با اقتدار شکست دهند و 3 امتیاز کامل را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست این بازی امین هاشمی‌فر نخستین گل تیم استقلال اهواز را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم شهرداری بندرعباس کرد تا خوشحالی را برای هواداران این تیم به ارمغان آورد.

نیمه نخست بازی با تک گل امین هاشمی‌فر به نفع استقلال اهواز پایان یافت و شاگردان علی خوش‌ذات با پیروزی یک نیمه‌ای به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز آبی پوشان اهوازی حملات زیادی را بر روی دروازه تیم شهرداری بندرعباس انجام دادند که برخی از آنها با کم دقتی بازیکنان از دست رفت.

اما تلاش شاگردان علی خوش‌ذات در نیمه دوم بازی نیز نتیجه بخش بود زیرا مکی شریفی بازیکن خوزستانی استقلال اهواز توانست گل‌ دوم را نیز وارد دروازه حریف کند تا بار دیگر اهوازی‌ها به شادی و پایکوبی بپردازند.

داور مسابقه برای نیمه دوم 4 دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفت که بازیکنان استقلال اهواز این دقایق را غنیمت شمردند و توسط احمد بوعذار گل سوم را وارد دروازه تیم شهرداری بندرعباس کردند.

این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به نفع آبی پوشان اهوازی پایان یافت که با این پیروزی تیم استقلال اهواز 23 امتیازی شد و در رده هشتم جدول لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

تماشاگران زیادی برای دیدن بازی استقلال اهواز مقابل شهرداری بندرعباس به ورزشگاه تختی این شهر آمدند که علاوه بر تشویق بی امان تیم خود بارها به تصمیمات داور نیز معترض شدند.

پس از اینکه 6 امتیاز با حکم کمیته انضباطی فیفا از تیم استقلال اهواز کسر شد این تیم به رده‌های پایین جدول گروه خود سقوط کرد اما در بازی‌های بعدی امتیازات لازم را دوباره جمع کرد که به همین خاطر نیز در لیگ دسته دوم باقی ماند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از برکناری رسمی علی خطیر، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، از برگزاری تمرین امروز آبی پوشان با حضور هواداران خبر داد تا پس از مدت ها، طرفداران این تیم بتوانند بدون مشکل راهی کمپ مرحوم حجازی شوند.

جواد نکونام پیش از این و در دوره مدیریت علی خطیر اعلام کرده بود که چند باری این درخواست را داشته است تا تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شود که این اتفاق رخ نداده است.

اما با تغییرات مدیریتی و حضور فرشید سمیعی در پست سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال، آبی ها تصمیم گرفتند تا درهای کمپ مرحوم حجازی را برای تمرین امروز، به روی هواداران باز کنند.

نکته جالب اینکه پیش از آغاز رسمی تمرین استقلال، تعداد زیادی از هواداران روی سکوهای کمپ مرحوم حجازی مستقر شده و به شدت به تشویق نکونام و بازیکنان پرداختند به نحوی که جای خالی در محل تمرین آبی ها دیده نمی شود.

دیگر خبرها

  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال