Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@21:53:12 GMT

شهرداري جوان اروميه 3 لاستيک بارز کرمان 2

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۴۵۹۹

شهرداري جوان اروميه 3 لاستيک بارز کرمان 2

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- تيم شهرداري جوان اروميه در ديدار مرحله نيمه نهايي بيست و ششمين دوره مسابقات ليگ دسته يک واليبال مردان کشور3 بر 2 ميهمان خود لاستيک بارز کرمان را شکست داد.

به گزارش ايرنا، ديدار مرحله نيمه نهايي ليگ دسته يک واليبال مردان کشور امروز /چهارشنبه/ با حضور پرشور تماشاگران در سال 6 هزار نفري غدير اروميه برگزار شد و تيم شهرداري جوان اروميه در ست اول(دست اول) اين ديدار توانست 25 بر 22 لاستيک بارز کرمان را مغلوب خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما تيم لاستيک بارز کرمان در ست دوم با هدف پيروزي وارد ميدان شد و توانست با نتيجه 25 بر 19 پيروز ميدان شود.
تماشاگران در ست سوم اين ديدار يک بازي مهيج را تماشا کردند و با تشويق هاي خود به تيم شهرداري جوان روحيه دادند اما اين تيم لاستيک بارز کرمان بود که ست سوم را نيز با نتيجه 25 بر 23 از آن خود کرد.
بازي در ست چهارم جدال تنگاتنگي با دفاع هاي مناسب و حمله هاي سرعتي همراه شد در اين گيم بازي به دليل اعتراضات به نحوه قضاوت داوران بازي چند دقيقه اي به حالت تعليق در آمد اما در ادامه در يک رقابت پا به پا شهرداري جوان توانست با نتيجه 25 بر 22 لاستيک بارز کرمان را در گيم چهارم مغلوب کند و بر اين اساس بازي به ست پنجم کشيده شد.
بازيکنان شهرداري جوان اروميه در ست پاياني اين ديدار با دفاع هاي مناسب و حمله هاي سرعتي نتيجه را در اين گيم 15 بر 9 به نفع خود به پايان رساند تا نخستين بازي مرحله نيمه نهايي را 3 بر 2 با پيروزي پشت سر بگذارد.
به گزارش ايرنا، در بيست و ششمين دوره مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي دسته يک، 16 تيم در 2 گروه حضور داشتند.
اين رقابت ها در 2 مرحله مقدماتي و پلي آف پيگيري مي شود که مرحله مقدماتي در 2 گروه به صورت دوره اي، شامل دور رفت و برگشت برگزار شد.
شهردراي اروميه در نخستين ديدار مرحله نيمه نهايي خود توانست لاستيک بارز کرمان را مغلوب خود کند.
8135/ 3072/3093
** خبرنگار: شهين بيدادرس ** تنظيم: پيمان پاکزاد**انتشار: عليرضا فولادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی پورامینایی، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در روستای باقرآباد شهر کرمان، بلافاصله مأموران پاسگاه این منطقه به همراه قاضی ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر شدند که مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافاتی با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آنها شکل می‌گیرد دو نفر از آنها با ضربات سلاح سرد دچار جراحت شدید شده و یکی از آنها در بیمارستان فوت شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران برای شناسایی و دستگیری قاتلان و عاملان این نزاع وارد عمل می‌شوند و در کمتر از ۳ ساعت عاملان وقوع قتل و دیگر افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ پورامینایی، با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل اختلافات شخصی و درگیری ناشی از عدم کنترل خشم بوده است گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6078764

دیگر خبرها

  • ۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در ایمن‌سازی معابر شهری و جاده‌ای
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در طرح‌های ایمن‌سازی معابر سطح شهر و جاده‌ای