Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دفترچه آزمون ارشد پزشکی منتشر شد،نتایج قرعه کشی عتبات عالیات ایام نوروز اعلام شد،چگونه قصورمتولیان منجربه تشدید شیوع آنفلوانزاشد؟ و ... را در بسته اخبار پربازدید رسانه‌ها بخوانید.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، دفترچه آزمون ارشد پزشکی منتشر شد،نتایج قرعه کشی عتبات عالیات ایام نوروز اعلام شد،چگونه قصورمتولیان منجربه تشدید شیوع آنفلوانزاشد؟ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در بسته اخبار پربازدید رسانه‌ها بخوانید.

دفترچه آزمون ارشد پزشکی منتشر شد/آغاز ثبت‌نام از ۳۰ بهمن     ایسنا: دکتر محمد حسین پورکاظمی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش این آزمون با توجه به نیاز دانشگاه‌ها اعلام می‌شود گفت: همواره ظرفیت تعیین شده از سوی وزارت بهداشت از اعلام نیاز دانشگاه‌ها بیشتر است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: آزمون امسال مانند سال گذشته برگزار خواهد شد و تنها تفاوت ویژه آن با آزمون سال قبل این است که در گذشته سوابق تحصیلی در نتیجه آزمون ارشد تاثیری نداشت، اما بر اساس قانون مجلس و مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی از امسال ۲۰ درصد معدل و ۸۰ درصد نمره آزمون در نتیجه نهایی تاثیر خواهد داشت.   نتایج قرعه کشی عتبات عالیات ایام نوروز اعلام شد     فارس: نتایج قرعه کشی عتبات عالیات ایام نوروز از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.
پذیرفته شدگان در قرعه کشی بر اساس جدول ذیل جهت قطعی کردن ثبت نام و تعیین تاریخ اعزام کاروان خود اقدام خواهند کرد.
ثبت نام در کاروان‌ها از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۹۶/۱۲/۰۲ آغاز و پذیرفته شدگان بر اساس اولویت‌های خود می‌توانند به بخش ثبت نام سایت (لینک قطعی کردن ثبت‌نام) مراجعه و یا با حضور در دفاتر مجاز زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند.   چگونه قصورمتولیان منجربه تشدید شیوع آنفلوانزاشد؟     مهر: حدود ۵ ماه قبل شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور از سوی کانون سراسری مرغ تخم گذار کشور گزارش و همان زمان اعلام شد که وضعیت بیماری نسبت به سال گذشته وخیم است.   همچنین در بیستم آذرماه امسال، سید فرزاد طلاکش، دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران ، از شیوع گسترده بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور خبر داد و با اشاره به اینکه در سال گذشته در همین تاریخ، حدود ۲۰ کانون بیماری در کشور وجود داشت، گفت: امسال از ابتدای مهرماه تاکنون، بیش از ۱۷۰ کانون آلوده داشته ایم که تقریباً ۹۰ درصد آن، مربوط به واحد‌های صنعتی است و حدود ۹.۵ میلیون قطعه مرغ طی این ۸۰ روز، حذف شده اند.   آلودگی ریزگرد‌های خوزستان در وضعیت فوق بحران     ایرنا: احمد جنیدی  افزود: بر اساس قانون هوای پاک، مسئولیت وزارت بهداشت در مورد ریزگرد‌ها و آلودگی هوا فقط اعلام وضعیت است و مسئولیت کنترل و پیشگیری از این مساله به عهده سازمان حفاظت از محیط زیست و سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری ها، وزارت نیرو و وزارت کشاورزی است.
ذرات ریز کوچکتر از ۲.۵ میکرون و ذرات کوچکتر از ۱۰ میکرون مهمترین نوع آلودگی در پدیده ریزگرد‌ها هستند، حد مجاز این آلودگی ۱۵۰ میکروگرم در هر مترمکعب است، اما این میزان آلودگی در روز‌های اخیر از مرز ۸ هزار (بیش از ۵۰ برابر حد مجاز) گذشت و بر اساس اعلام اداره کل محیط زیست خوزستان میزان ریزگرد‌ها امروز- چهارشنبه- در اهواز حدود ۷ هزار و ۱۳۵ میکروگرم یعنی ۴۷ برابر حد مجاز و در دزفول و اندیمشک حدود ۱۰ هزار و بیش از ۶۰ برابر حد مجاز است.   اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی     تسنیم: سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی محور‌های مواصلاتی شمال کشور اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده محدودیت‌هایی در سه محور کرج چالوس، هراز و فیروزکوه اعمال می‌شود و این محدودیت‌ها تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: از دقایقی دیگر و از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن) تردد موتورسیکلت از سه محور شمالی مذکور و همچنین محور‌های تهران ــ سمنان ــ مشهد در هر دو مسیر رفت و برگشت ممنوع است و این ممنوعیت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ادامه خواهد داشت.   حادثه سانچی دنیایی از ابهام دارد / کشتی، هواپیما نیست که بگوییم همدیگر را ندیدند با سرعت به هم زدند!     جام جم: مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود با اشاره به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مبنی بر مبهم بودن این حادثه افزود: این سانحه و نحوه انفجار کشتی هنوز هم بحث بر انگیز است، چون اگر رادار‌های دو کشتی هم از کار افتاده باشد با چشم هم حرکت دو کشتی قابل رویت بوده است.

وی با بیان اینکه دو کشتی حداکثر با سرعت ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر حرکت می‌کردند گفت:دید برای دو کشتی وجود داشته و دو هواپیما نبوده که بگوییم با سرعت بالا و در یک پیچ یکدیگر را ندیده باشند.

لاهوتی با تاکید بر اینکه بعد از وقوع حادثه، زمان برای امداد رسانی وجود داشته افزود: فرصت برای امداد هوایی وجود داشته، اما گفته شده، چون فاصله به گونه‌ای بوده که سوخت هلی کوپتر نمی‌توانسته تامین بشود امکان اطفا حریق نبوده در صورتی که این عذر پذیرفته شده نیست.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد قیومی در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران، گفت: اتفاقات خوبی در کمیته‌های مختلف، چون حمل و نقل، هلال احمر، اورژانس، راهنمایی و رانندگی، راه آهن، فرودگاه، اتوبوس رانی و کارگروه‌ها  در خدمت رسانی به مسافران نوروزی شاهد بودیم.

وی با اشاره به اهمیت پیش بینی‌های هواشناسی در ایام نوروز، افزود: هواشناسی نیز هم پای دیگر کمیته‌ها بسیار دقیق و بصورت منظم و روزانه فعالیت کرد.

فرماندار تهران با اشاره به کاهش تصادفات در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز شاهد کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهری تهران بودیم و این امر محقق نمی‌شد مگر در بررسی نواقص مختلف که در شورای ترافیک فرمانداری پیگیری شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم گفت: تهران در حوزه گردشگری از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و باید این ظرفیت را به مردم معرفی کرد.

مهدی چمران خطاب به اعضای ستاد سفر‌های نوروزی پایتخت تاکید کرد: تهران مملو از آثار دیدنی و فاخر است که حتی خود تهرانی‌ها هم با این اماکن آشنا نیستند و باید این اماکن را به مردم تهران و مسافران معرفی کرد.

 

دیگر خبرها

  • هشدار مهم درباره شیوع ۳ بیماری ویروسی از مرز شرقی
  • اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شریف
  • برنامه ریزی برای ساخت ستاد عتبات عالیات استان همدان
  • اعلام نتایج آزمون ارشد ۱۴۰۳ پس از انتخاب رشته کنکور دکتری 
  • پورعباس: اعلام نتایج آزمون ارشد ۱۴۰۳ پس از انتخاب رشته کنکور دکتری 
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی