Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 از آغاز ساخت لانه پرندگان، آلاچیق و دیگر اشیای تزئینی از شاخه های هرس شده درختان و نصب در 33 بوستان سطح منطقه خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، کورش خرد گفت: با توجه به عملیات هرس درختان که از نیمه آذر ماه در این منطقه آغاز شده بود، از شاخه های باقی مانده برای زیبا سازی بوستان ها و ساخت لانه پرندگان ، آلاچیق، سبدهای تزئینی و گلدان استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با ساخت این اشیای تزئینی علاوه بر زیبا سازی بصری فضای 33 بوستان این منطقه، برای گنجشک ها و سایر پرندگان نیز لانه های زیبایی ساخته و بر روی درختان نصب خواهند شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 همچنین پیش از این از تبدیل شاخه های هرس شده درختان به کود کمپوست خبر داده و گفته بود: بیش از 400 تن شاخه های هرس شده و شکسته درختان معابر و خیابان های منطقه 11، طی فرآیندی یک ساله به کود کمپوست تبدیل خواهد شد.
تنظیم: امین کمالی فر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارمین جشنواره گل و گلاب همزمان با فصل گلاب‌گیری کاشان در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شد.

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: این جشنواره تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گذر گردشگری این منطقه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

نمایش عروسک‌های غول‌پیکر و تن‌پوش‌های گل، آیین گل غلتان نوزادان، عرقی گیری گلاب، دارچین و هل، همچنین گریم کودک از جمله برنامه‌های چهارمین جشنواره گلابگیری در بوستان آب و آتش است.

محصولات بدست آمده در این جشنواره از جمله گلاب، عرق هل و دارچین به صورت مستقیم عرضه و به فروش می‌رسد. علاقمندان برای حضور در چهارمین جشنواره گل و گلاب گذر گردشگری می‌توانند به بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد