Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@04:47:58 GMT

حفاری ۶هزار متر از تونل شرقی البرز

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۴۷۶۷

حفاری ۶هزار متر از تونل شرقی البرز

مدیرپروژه آزادراه تهران-شمال از حفاری 6 هزار متر و لاینینگ 4 هزار و 300 متر تونل شرقی البرز خبر داد و گفت: این تونل به طول 6 هزار و 400 متر به عنوان بزرگترین تونل راهی کشور با پیشرفت فیزیکی 59.5 درصد توسط دو پیمانکار ایرانی در حال احداث است.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، سید بهلول حسینی ضمن اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی منطقه دو آزادراه تهران-شمال به طول 22 کیلومتر در  اواخر خردادماه سال جاری با حضور معاون اول رییس جمهور آغاز شد که توسط 4 پیمانکار ایرانی و در قطعات 4 گانه در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ضمن تاکید بر حجم سنگین عملیات اجرایی در این منطقه اظهار داشت: در منطقه دو این آزادراه 28 دستگاه پل رفت و برگشت به طول حدود 2 هزار و 900 و 42 دستگاه تونل به طول حدود 13 هزار و 500 متر وجود دارد.

مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال پیشرفت فیزیکی منطقه دو این آزادراه را 20 درصد عنوان و اضافه کرد: عملیات اجرایی در این منطقه با حضور 728 نفر نیروی انسانی و 468 دستگاه ماشین آلات در حال انجام است.

وی ادامه داد: تونل البرز به طول 6 هزار و 400 متر در منطقه دو این آزادراه قرار دارد که عملیات اجرایی آن تقریبا ازسال 90 توسط دو پیمانکار ایرانی و با پیشرفت فیزیکی 59.5 درصد در حال انجام است که تا کنون حفاری 6 هزار متر و لاینینگ 4 هزار و 300 متر بخش شرقی آن انجام شده است.حفاری تونل غربی البرز نیز مقرر شده تا با استفاده از دستگاه مکانیزه (TBM) صورت گیرد.

حسینی یادآور شد: تونل البرز بزرگترین تونل راهی کشور است که عملیات اجرایی آن با حضور 427 نیروی انسانی و 130 دستگاه ماشین آلات در حال انجام است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود

رمضانی در همایش عوامل اجرایی مرحله دوم انتخابات در استان البرز گفت: تعداد حوزه‌ها در شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد و نیز بخش پلنگ آباد، مشکین دشت و آسارا تا کنون بر اساس آنچه که هیأت‌های اجرایی و نظارت بنا بر تشخیص تعیین کرده‌اند ۸۷۶ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات تصویب و تعیین شده است که ۶۶۹ شعبه متعلق به کرج و ۱۵۹ فردیس و هشت شعبه اشتهارد است.
 
او با بیان اینکه در این مرحله هم از آمادگی کامل برخوردار هستیم، گفت: عوامل اجرایی آموزش‌های لازم را کسب کنند و همچنان آموزش‌های لازم را خواهند دید. همچنین عوامل اجرایی سر صندوق‌های رأی هم آماده برگزاری انتخابات با شور و نشاط هستند.
 
رمضانی گفت: مدت مجاز تبلیغات هفت روز از ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت است و نامزد‌های انتخاباتی تبلیغات خود را در این یک هفته انجام دهند و روز جمعه ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
رییس حوزه انتخابی کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات استان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار خواهد شد افزود: افرادی که قبلاً در حوزه انتخابیه کرج رأی داده‌اند می‌توانند مجددا در این دوره از انتخابات شرکت کنند. افرادی که هیچ رأیی نداده‌اند در سراسر کشور می‌توانند رأی دهند. مدارکی که برای اخذ رأی نیاز است کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت یا گذرنامه است.
 
او گفت: برگزاری محله محور انتخابات در ۱۴ حوزه در دور اول باعث شد تا کمترین مشکل و نقص را در روز انتخابات داشته باشیم و با تلاش‌های صورت گرفته برخی نواقص به ویژه در راه اندازی شعب و آماده سازی دستگاه‌های احراز هویت برطرف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت