Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از آغاز فصل زمستان و بارش‌ها در سطح استان اردبیل بیش از دو هزار و ۱۰۰ خودروی گرفتارشده در برف و کولاک در سطح جاده‌های استان اردبیل رهاسازی شده است. ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ استانها اردیبل نظرات

علی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: از آغاز فصل زمستان و بارش‌ها در سطح استان اردبیل بیش از دو هزار و 100 خودروی گرفتارشده در برف و کولاک در سطح جاده‌های استان اردبیل رهاسازی شده و برای بازگشایی و برفروبی محورهای استان  9 هزار تن شن و نمک استفاده شده و 81 هزار کیلومتر باند برفروبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش برف در سطح استان اردبیل از روز گذشته بیان کرد: با وجود بارش‌ها اما با تلاش راهداران در سطح جاده‌ها و عملیات برفروبی از سطح مسیرها تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از خیس و لغزنده بودن سطح جاده‌های استان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه به دنبال این بارش‌ها هوای سرد و کاهش محسوس دما در مناطق مرزی و جنوبی استان پیش بینی شده انتظار می‌رود رانندگان حتما تجهیزات زمستانی را در تردد از محورهای استان به همراه داشته باشند.

رحمتی تصریح کرد: به دنبال بارش اخیر سه هزار کیلومتر باند برفروبی در سطح جاده‌های استان اردبیل انجام شده و در راستای بازگشایی و برفروبی محورهای استان 420 راهدار در قالب 120 اکیپ راهداری با 260 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در آماده باش و فعالیت هستند و در این زمینه اقدام به خدمات‌رسانی به مردم در جاده‌های می‌کنند.

وی با بیان اینکه در برخی محورهای کوهستانی استان تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر بوده و رانندگان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند، گفت: به طور قطع رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه می‌تواند از بروز حوادث و سوانح در محورهای مواصلاتی جلوگیری کند که باید این امر در اولویت رانندگان باشد.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان فرماندار شهرستان سروآباد با اعلام این خبر گفت: این گردنه ۱۵ آبان ماه سال گذشته به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود.

حسن زارعی افزود: عملیات بازگشایی این گردنه از فروردین ماه توسط نیرو‌های راهداری آغاز شده بود و بعد از گذشت یک ماه امروز رسما بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه در طول زمان بازگشایی گا‌ها شاهد بارش باران و کولاک شدید بودیم گفت: به دلیل شرایط جوی نامناسب در طول ماه فروردین عملیات بازگشایی به طول انجامید.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این گردنه به بیش از ۵ متر می‌رسد گفت: از رانندگان و مسافران عزیز و کسانی که قصد تردد در این مسیر را دارند می‌خواهیم با دقت و توجه در این مسیر حرکت کنند، چون امکان ریزش برف یا سقوط بهمن وجود دارد.

دیگر خبرها

  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد